וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 10.1: אוריגי, שיק וחברו של זהבי בתכניות של ניוקאסל

עודכן לאחרונה: 10.1.2022 / 23:01

המגפייז נואשים לחלוץ וסימנו שישה מועמדים, גם קשר פ.ס.וו על הפרק. מגן נבחרת צרפת בדרך לווילה, אייאקס בעקבות שחקן טוטנהאם, תחנה חדשה לקגאווה

תקציר: ניוקאסל - קיימברידג' 1:0/ספורט1

העברות

* סנט טרוידן הבלגית הודיעה על החמתמו של אקס דורטמונד ומנצ'סטר יונייטד, שינג'י קגאווה. היפני בן ה-32 הגיע בהעברה חופשית, כחודש לאחר ששוחרר מפאוק סלוניקי.

* המגן הימני של מילאן, אנדראה קונטי, עבר לסמפדוריה.

* ריימס הצרפתית, קבוצתו של המאמן אוסקר גרסיה, הודיעה על החתמת הקשר השבדי של מיטיולן הדנית, ינס קאיוסטה בן ה-22 שעלה לה כ-10 מיליון יורו.

פטריק שיק שחקן באייר לברקוזן. Frederic Scheidemann, GettyImages
יגיע לניוקאסל? לא כל כך מהר. שיק/GettyImages, Frederic Scheidemann

שמועות

* אחרי שקאלום ווילסון נפצע, ניוקאסל נואשת להחתים חלוץ לפני קרב התחתית הקריטי בשבת מול ווטפורד כדי לא להגיע למשחק כשהיא בלי חלוץ טבעי. רשימת המועמדים כוללת את דומיניק סולאנקה (בורנמות'), פטריק שיק (לברקוזן), כריס ווד (ברנלי), דיבוק אוריגי (ליברפול), הוגו אטקיקה (ריימס) וסרדאר אזמון (זניט). בנוגע לשיק, הקבוצה הגרמנית צפויה לדרוש כ-50 מיליון פאונד, סכום שצפוי להקשות על ביצוע העסקה. אוריגי מליברפול מסיים חוזה בקיץ, מושך עניין מאיטליה אך מעדיף להישאר בפרמיירליג, אך לא בטוח שקבוצתו הנוכחית תשחררו בזמן שמוחמד סלאח וסאדיו מאנה נמצאים באליפות אפריקה.

* לאור המתיחות שנוצרה בין מיקל ארטטה לפייר אמריק אובמיאנג, ארסנל מחפשת חלוץ חדש, כאשר השם שסומן הוא חלוצה של אסטון וילה, אולי ווטקינס.

* לוקה דין מתקרב למעבר לאסטון וילה תמורת 25 מיליון פאונד, כאשר על פי הדיווחים המגן השמאלי של אברטון כבר סיכם את תנאיו האישיים במועדון.

עוד בוואלה!

בשביל לרשום את פראן טורס: ברצלונה האריכה את חוזהו של אומטיטי

לכתבה המלאה
דלה עלי, שחקן טוטנהאם. James Williamson - AMA, GettyImages
יעזוב בינואר? עלי/GettyImages, James Williamson - AMA

* טוטנהאם נמצאת בשיחות בנוגע לעזיבה של טאנגי אנדומבלה כבר בחודש הקרוב, ואף תשקול להעינות להצעות על עבור דלה עלי ומאט דוהרטי. בנוסף, התרנגולים קיבלו הצעה של 18 מיליון יורו מאייאקס עבור סטיבן ברחוויין.

* כידוע, ליברפול מעוניינת לרכוש את הכוכב הקולומביאני של פורטו, לואיס דיאס, אך בינתיים נטען כי המועדון הפורטוגלי סירב להצעה של 60 מיליון יורו דווקא מטוטנהאם.

* חברו של ערן זהבי בדרך לפרויקט השאפתני בפרמיירליג? באנגליה טוענים כי ניוקאסל מעוניינת בקשר האחורי של פ.ס.וו איינדהובן ונבחרת חוף השנהב, איברהים סנגארה.

* נאפולי סימנה שחקן הכנף של פיינורד, לואיס סיניסטרה, כמועמד המוביל שלה להחליף את לורנצו אינסינייה שיעבור בקיץ לטורונטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully