וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחלקת הסקאוטינג במכבי חיפה עוקבת אחרי זוהר זסנו ועוז בילו

עודכן לאחרונה: 10.1.2022 / 14:10

האלופה תבחן את שני השחקנים של מ.ס. אשדוד ולפי זה תחליט האם נכון לנסות ולצרף אותם כעת או בקיץ. בשלישי הצוות הרפואי יחליט האם רודריגס וג'אבר ייכללו בסגל לגביע המדינה. וגם: הודעת ההבהרה ליובל אשכנזי

תקציר: מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה 4:0/ספורט1

מערך הסקאוטינג של מכבי חיפה יעקוב אחרי זוהר זסנו ועוז בילו, שחקני מ.ס. אשדוד ונבחרת ישראל הצעירה. שני השמות עלו אצל אנשי המועדון כפוטנציאל לחיזוק, וכעת במחלקה יעקבו אחר הביצועים והנתונים של זסנו ובילו, כולל אספקטים נוספים מלבד הביצועים על כר הדשא. בשלב זה לא ברור האם מכבי חיפה תנסה לעשות מהלך לצירופם כבר במהלך חלון ההעברות הנוכחית, אך גם אם לא, המעקב יימשך עד תום העונה כדי להחליט האם נכון להביא אותם לקבוצה.

עוז בילו שחקן מ.ס. אשדוד חוגג שער. דני מרון
על הכוונת של האלופה. עוז בילו/דני מרון

מחר (שלישי) יחליטו הצוות המקצועי והרפואי של מכבי חיפה האם חוסה רודריגס ומחמוד ג'אבר יהיו בסגל לשמינית גמר הגביע מול בית"ר ירושלים ביום רביעי. רודריגס לא התאמן אתמול אך בחיפה מעריכים שישנם סיכויים לא מבוטלים שיהיה כשיר, בעוד שג'אבר כבר התאמן אך רק מחר יוחלט אם לתת לו מנוחה נוספת או להחזיר אותו כבר לעניינים.

הירוקים מייחסים חשיבות אדירה למשחק הקרוב, וגורם בקבוצה אמר: "המשחק מול באר שבע כרגע לא מעניין. בגביע אי אפשר לתקן ובית"ר מבינים שאת העונה שלהם הם יכולים להציל רק דרך הגביע. הוכחנו העונה שאנחנו לא מזלזלים באף יריבה וככה יהיה גם הפעם".

עוד בוואלה!

בשולי הכותרות: השער הכי חשוב של מכבי חיפה

לכתבה המלאה
מחמוד ג'אבר שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
ימשיך לקבל מנוחה? מחמוד ג'אבר/מאור אלקסלסי

בקבוצה הבהירו ליובל אשכנזי שיחליטו לגבי שחרורו רק לאחר משחק הגביע. השחקן קרוב למכבי נתניה והפועל חיפה מעוניינת מאוד בשירותיו, אלא שבאלופה חוששים שבמציאות הנוכחית של היעדרויות רבות בגלל הקורונה ופציעות לא יהיה נכון לשחרר אף שחקן. יחד עם זאת ההערכה היא שלאחר משחק הגביע אשכנזי יקבל אור ירוק ויחתום בקבוצה אחרת.

בחיפה מעריכים שכ-25 אלף צופים יגיעו למשחק, ונכון לאתמול 21 אלף כבר הבטיחו את מקומם.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully