וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במ.ס. אשדוד משוכנעים: כנעאן ובילו יימכרו לקבוצה גדולה בעתיד

10.1.2022 / 8:53

בקבוצה מרוצים מכובשי השערים ב-0:2 על בית"ר ירושלים, אותו הגדירו כמשחק הטוב ביותר העונה, ומדגישים: כששלושת הבלמים משחקים ביחד, אנחנו יותר חזקים

תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 0:2 על בית"ר ירושלים/ספורט1

במ.ס. אשדוד מרוצים מאוד מהניצחון אמש (ראשון) על בית"ר ירושלים, שהושג בזכות כדורגל משובח של הקבוצה. המשחק הסתיים בתוצאה 0:2, אבל אם הקבוצה של רן בן שמעון הייתה כובשת רביעייה זה היה יותר משקף את מה שהתרחש על כר הדשא. באשדוד הגדירו את המשחק כטוב ביותר של הקבוצה העונה, והדגישו פעם נוספת עד כמה הם חזקים כששלושת הבלמים משחקים ביחד ומביאים את היכולת הרגילה שלהם.

ננאד צבטקוביץ', טימותי אוואני וגיל כהן לא הרבו לשחק יחד העונה, מאחר שכל אחד מהם נעדר לפרק זמן מסוים בגלל פציעה. כשהם משתפים פעולה, מ.ס. אשדוד קבוצה הרבה יותר מאורגנת מבחינה טקטית ויצירתית.

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. דני מרון
המשחק הטוב ביותר של אשדוד העונה. רן בן שמעון/דני מרון

מי שהבקיעו את השערים אתמול היו מוחמד כנעאן ועוז בילו, אשר באשדוד משוכנעים כי שניהם יימכרו בעתיד לקבוצות הבכירות בישראל או לחו"ל. גם זוהר זסנו רשם משחק מצוין בעמדת המגן הימני.

באשדוד גם התרשמו מהדקות הספורות בהן שותף דימיטריוס דיאמנטקיס. בקבוצה ראו הרבה ניצוצות מהחלוץ היווני, שנרשם להתמודדות דקות בודדות לפני המועד האחרון בשעה 17:00 וזאת לאחר שפאהד באיו סיכם על עזיבתו לבני סכנין. בעיר הנמל ינסו להתחזק בשחקן התקפה נוסף על חשבונו של מתאוסיניו הברזילאי, שיעזוב לארצו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully