וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנה העניק לסנגל ניצחון בדקה ה-97, 0:1 דרמטי למרוקו על גאנה

הפיינליסטית מ-2019 ואחת הפייבוריטיות לזכייה הציגה יכולת מאכזבת מול זימבבואה, אך ניצחה מפנדל עמוק בתוספת הזמן. בופאל (83) הכניע את הכוכבים השחורים ובואצ'י שנכנס בדקה ה-91, 0:1 לגינאה על מלאווי

שערי המחזור ה-21 בפרמיירליג/ספורט1

אליפות אפריקה 2021 הנערכת בקמרון, נמשכת היום (שני) והיום יצא לדרכו עם הניצחון הכי דרמטי שיש, כאשר סנגל גברה 0:1 על זימבבואה מכדור עונשין שנפסק עמוק-עמוק בתוך תוספת הזמן במשחק המוקדם של בית ב'. לאחר מכן גם מרוקו השיגה ניצחון דרמטי משוער מאוחר שקבע 0:1 על גאנה וכן גברה גינאה 0:1 על מלאווי. במשחק המאוחר ב-21:00, קומורו תפגוש את גאבון.

סאדיו מאנה, נבחרת סנגל. PIUS UTOMI EKPEI, GettyImages
הניצחון הכי דרמטי שיש. סאדיו מאנה/GettyImages, PIUS UTOMI EKPEI

בית ב'

סנגל - זימבבואה 0:1

הפיינליסטית מ-2019 מעולם לא זכתה באליפות אפריקה והציפייה של סאדיו מאנה חבריו היא ללכת עד הסוף, אבל הפתיחה בהחלט יכולה להדאיג אותם. למזלם של כוכב ליברפול ושאר שחקני האריות של טרנגה, שריקה על עבירה שנעשתה ברחבה שנשרק ממש בשניות הסיום הספיקה כדי להכריע את ההתמודדות.

סנגל החזיקה בכדור ורשמה מספר דו ספרתי של איומים על שער היריבה, אבל מרבית הכדורים לא מצאו את המסגרת ובסופו של דבר היכולת הפושרת לא אפשרה לה לפרוץ את הגנת זימבבואה. השופט הוסיף ארבע דקות תוספת זמן למשחק ונראה היה שאנחנו בדרכנו לחלוקת נקודות, אבל אז, ממש שניות לפני תום תוספת הזמן, נפסק פנדל לטובת סנגל. לאחר בדיקת VAR ממושכת, בדקה ה-97 מאנה ניגש לבעיטה, שלח את הכדור לרשת והעניק לנבחרתו ניצחון דרמטי. במשחק הבא יקווה המאמן אליו סיסה שישובו אליו מרבית המאומתים לקורונה, ביניהם שוער צ'לסי אדואר מנדי ובלם נאפולי קאלידו קוליבאלי. זיממבואה מצדה, שמעולם לא עברה את שלב הבתים, תקווה להתאושש מההפסד בשניות הסיום.

גינאה - מלאווי 0:1

עוד שישה שחקנים של מלאווי נמצאו חיוביים לקורונה לפני האימון המסכם ביחד עם המאמן הרומני מריו מריניקה ובסך הכל היא נאלצה להתמודד ללא שמונה שחקנים בהופעה השלישית שלה בטורניר הבין יבשתי, ולצערה היא נכנעה לנבחרת שהייתה סגנית האלופה ב-1979 ובטורניר הקודם נעצרה בשמינית הגמר. איסיגה סילה, שחקן טולוז, נהנה מבישול של קאנטה כדי להכריע את ההתמודדות בדקה ה-35. בהרכב של גינאה פתח בין השאר נאבי קייטה מליברפול, אולם איברהימה קונטה מבני סכנין לא נכלל בסגל.

עוד בוואלה!

לתפוס את הכדור הנכון: אנדרה אוננה חוזר אחרי ההשעיה הביזארית

לכתבה המלאה
נבחרת מרוקו חוגגת בפתיחת אליפות אפריקה. KENZO TRIBOUILLARD, GettyImages
שער מאוחר והחגיגה בהתאם. שחקני נבחרת מרוקו/GettyImages, KENZO TRIBOUILLARD

בית ג'

מרוקו - גאנה 0:1

שתיים מהנבחרות החזקות יותר באליפות מחפשות לתקן אחרי שב-2019 הן הודחו בשמינית הגמר בפנדלים, אבל היו אלו המרוקנים שחגגו בתום המשחק הראשון. סופיאן בופאל, כוכב אנז'ה הצרפתית, מצא את הרשת בדקה ה-83 וסידר לנבחרתו סיפתח מוצלח, בעוד הכוכבים השחורים שלא זכו מאז 1982 ומאז הפסידו בשלושה גמרים, כולל עם אברהם גרנט ב-2015, יכולים להיות מאוד מאוכזבים ממשחק הפתיחה שלהם בו בקושי החזיקו בכדור ומיעטו לאיים על שער היריבה. מי שהקשו על הגנאים ובייחוד על האחים ג'ורדן ואנדרה איוו הם שחקני ההגנה של מרוקו בראשות הקפטן רומן סייס מוולבס, כמובן אשרף חכימי מפריז סן ז'רמן והשוער יאסין בונו מסביליה. בתוספת הזמן עלה ריצ'מונד בואצ'י, חלוץ בית"ר ירושלים במקומו של תומאס פארטי מארסנל.

קומורוס - גאבון 1:0

פייר אמריק אובמיאנג נדבק בקורונה, אבל גם בלעדיו הצליחה נבחרתו לפתוח עם שלוש נקודות מול היריבה שרשמה הופעת בכורה בטורניר. ארון בופנדזה כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully