וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה תערוך בירור עם טאפוקו ועשויה להענישו בחומרה

9.1.2022 / 8:53

במועדון חושדים שהקשר עזב את האצטדיון אחרי שהוחלף בהפסד להפועל תל אביב והוא לא הורשה להתאמן. כץ נוטה לא לפטר כעת את אלישע לוי

תקציר: הפועל חיפה - הפועל תל אביב 2:0/ספורט1

משבר - זו המילה היחידה שיכולה לתאר את ההתרחשות בהפועל חיפה, שספגה אתמול (שבת) הפסד נוסף, 2:0 להפועל תל אביב. אלישע לוי אמנם הופיע למשחק בסגל חסר, אבל פגש יריבה חבולה עוד יותר, שעלתה עם לא מעט שחקני נוער ובכל זאת ניצחה. "אין ספק שלאור ההרכבים והסגלים היינו פייבוריטים, אבל היינו לא ממושמעים, לא עמדנו כמו שצריך על המגרש, לא נלחמנו. בקיצור, אנחנו לא מספיק טובים", הודה אחד השחקנים.

במועדון לא אהבו את הנאיביות וחוסר האינטנסיביות של השחקנים במאבקים עם שחקני היריבה. "לא ייתכן שכל מאבק הסתיים בהפסד שלנו", אמרו בקבוצה, "אפילו בדקות הסיום שחקני הפועל תל אביב נלחמו יותר מהשחקנים שלנו, למרות שהם ידעו שהם מנצחים".

שחקן הפועל תל אביב שגיא גניס, מול שחקן הפועל חיפה, קווין טאפוקו. מאור אלקסלסי
הוחלף וחזר הביתה? טאפוקו/מאור אלקסלסי

בקבוצה יבחנו האם קווין טאפוקו עזב את האיצטדיון לאחר שהוחלף במחצית. אם אכן יתברר שכך היה, הקשר ייענש בחומרה. מהמידע שהגיע לראשי המועדון, טאפוקו עזב מיידית את האצטדיון וחזר לביתו, אך היום תיערך עימו שיחה. כך או אחרת, היום הוא לא הורשה להשתתף באימון הקבוצה.

במקביל, מופעלים על יואב כץ לחצים גדולים מסביבת המועדון לבצע זעזוע ולסיים את תפקידו של אלישע לוי, אבל בשלב זה הבעלים לא תומך בצעד כזה, והמאמן ימשיך לעמוד על הקווים.

עוד בוואלה!

רנסנס באדום: הפועל תל אביב מתענגת על התקופה הפנטסטית

לכתבה המלאה

תוצאות השבת בליגת העל:

הפועל חיפה - הפועל תל אביב 2:0
הפועל נוף הגליל - עירוני קרית שמונה 6:2
מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה 4:0
מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully