וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנסנס באדום: הפועל תל אביב מתענגת על התקופה הפנטסטית

9.1.2022 / 7:25

הפלייאוף העליון מתקרב, הקהל בטירוף, הכישרונות מהנוער משתלבים. הפועל תל אביב נמצאת בתקופה הטובה ביותר שלה מאז החזרה לליגת העל, ומאמינה שזה לא ייעצר בקרוב. בינתיים היא מתרשמת מאליאס שתופס מנהיגות, ודוחה הצעות על דוידה. ביטון וטרידובסקי חיוביים לקורונה

תקציר: הפועל חיפה - הפועל תל אביב 2:0/ספורט1

ניצחון רביעי ברציפות. התבססות במקום השלישי והתקרבות להבטחת הפלייאוף העליון. צעירים מקבוצת הנוער שמשתלבים היטב. קהל שמלווה באלפים גם במשחקי חוץ. אחרי ה-0:2 אתמול (שבת) על הפועל חיפה, בהפועל תל אביב מתענגים על תקופה נפלאה, הטובה ביותר מאז חזרה הקבוצה לליגת העל.

גם קובי רפואה עדיין מודה שהיכולת לא מספקת, אך בהתחשב בכמות החוסרים והאילוצים, הקבוצה מראה 100 אחוז מחוייבות, בהשראתו של המאמן. בקבוצה מספרים שארנסטס שטקוס "משחק על רגל אחת", וגם שחקני הנוער שמצאו את עצמם בקבוצה הבוגרת ללא הכנה מוקדמת מבינים את הדרישות של רפואה. ילדים מהנוער שמבינים מה רפואה דורש מהם. "זאת לא הליגה לנוער, אם תאבד את השחקן שלך, זה יהפוך לגול", אומר להם המאמן, והם מיישמים בשטח.

יואב תומר, שי אליאס, לי און מזרחי, שחקני הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
בשוונג. הפועל תל אביב/מאור אלקסלסי

רפואה לא היה אופטימי במיוחד לקראת המשחק. "איך אפשר לחבר ככה הרכב?", תהה באוזני אנשי המועדון. ואכן, הסגל שלו נבנה טלאי על טלאי, כששלושה שחקנים מושבתים עם קורונה, שלושה אחרים פצועים, שלושה חולים, ולוסיו כבר בדרך החוצה. בסך הכל נעדרו שבעה שחקני הרכב, אך המאמן הגיב במהירות. שגיא גניס ועומר סניור קיבלו מקום בהרכב, ולעומתם יואב תומר המתין על הספסל.

אבל "הילדים" לא היו יכולים להשתלב בקבוצה בשבועות הללו ללא הבסיס של השחקנים המנוסים. אדי גוטליב, שי אליאס, שלומי אזולאי החלוץ, שלומי אזולאי הקשר שחזר, הקפטן דן איינבינדר שנמצא בבידוד, גם עידן ורד ודורון ליידנר שהשנתון שלו כבר נחשב וותיק, בן ביטון, אפילו פארליי רוזה ודני גרופר - כולם התמודדו בעבר עם לחצים וציפיות, ויחד עם הרוח הרעננה של הכישרונות הצעירים מהנוער נוצרה קבוצה שיודעת להביא תוצאות, וממשיכה לייצר תחרות בריאה על המקום בהרכב.

השער של שי אליאס שהכריע את המשחק היה סמלי. בהיעדר של דן איינבינדר, אליאס לקח את המושכות באמצע והבין שהאחריות עליו הרבה יותר גדולה. הפאולים הקטנים, משיכת הזמן וחכמת המשחק שעצרה רגעי מומנטום של היריבה, הוכיחו שהוא עשה קפיצת מדרגה. ניר קלינגר אמר לא מזמן ש"מדובר אולי בקשר הטוב בארץ בתפקידו". אליאס מנסה לעמוד ברף ולרצות את רפואה, המאמן שנתן לו הזדמנות אמיתית ראשונה בהרכב של האדומים בקדנציה הראשונה שלו.

מאמן הפועל תל אביב, קובי רפואה. מאור אלקסלסי
הכל הולך לו. רפואה/מאור אלקסלסי

כך או כך, כעת האדומים עם הפנים למשחקים הבאים. רפואה יידע רק בהמשך השבוע מי יעמוד לרשותו לקראת המשחק נגד נוף הגליל.

בגזרת הרכש, כרגע אין התפתחות משמעותית. בשלב ראשון, במועדון מנסים למצוא ללוסיו קבוצה חדשה כדי לפנות מקום בתקציב. במועדון מעריכים שהעפלה לפלייאוף העליון יביא להכנסה נוספות של 2.5-3 מיליון שקל שיסייעו למועדון. בקבוצה כבר פסלו מספר הצעות שהתקבלו על אושר דוידה, כאשר במועדון מעריכים כי הוא יימכר בעתיד בסכום של לפחות 2 מיליון יורו.

בנושא הקורונה, המועדון הודיע כי גם בן ביטון ובני טרידובסקי נמצאו חיוביים לנגיף בבדיקת PCR. עידן ורד, דן איינבינדר ודורון ליידנר שהתגלו כחיוביים בשבוע שעבר יחזרו לאימוני הקבוצה במהלך השבוע.

תוצאות השבת בליגת העל:

הפועל חיפה - הפועל תל אביב 2:0
הפועל נוף הגליל - עירוני קרית שמונה 6:2
מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה 4:0
מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully