וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטון: "רפואה הביא טירוף". אלישע: "זה משחק שאסור להפסיד"

עודכן לאחרונה: 8.1.2022 / 22:52

הפועל תל אביב חגגה ניצחון רביעי רצוף, הפועל חיפה במשבר. רפואה הוריד את הצעירים לקרקע: "לא נעשה מהם עכשיו כוכבים גדולים"

תקציר: הפועל חיפה - הפועל תל אביב 2:0/ספורט1

אם לפני כמה שבועות הייתם שואלים את עומר סניור, אור ישראלוב, שגיא גניס ואל ים קנצפולסקי איפה הם ישחקו כדורגל ביום שבת ה-8 בינואר, הם בוודאי היו משיבים שבאצטדיון הברפלד, שם התארחה היום קבוצת הנוער של הפועל תל אביב אצל הפועל ראשון לציון. אבל בצל מכת פציעות וקורונה שהותירה 10 שחקני שדה ביציעים או בבית, הערב (שבת) הם היו חלק מהניצחון 0:2 על הפועל חיפה בליגת העל. בוגרים, כן?

סניור, ישראלוב וגניס פתחו בהרכב של קובי רפואה, קנצפולסקי נכנס לדקות הסיום וכולם היו שותפים לניצחון הרביעי ברציפות על הפועל תל אביב. ניצחון שהבטיח שבוע נוסף במקום השלישי וקירב את האדומים לפלייאוף העליון.

יואב תומר, שי אליאס, לי און מזרחי, שחקני הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
הפועל תל אביב מתקרבת לפלייאוף העליון/מאור אלקסלסי

קובי רפואה אמר בסיום: "אם אני לא טועה, ההפרש מהפועל חיפה לפני המשחק היה 4 נקודות ועכשיו הוא כבר עומד על 7. לא היה משחק גדול אבל השחקנים עבדו - בעיקר הצעירים - אבל לא רק הם. לחלק מהם זה משחק ראשון וזה לא פשוט כמו שזה נראה מבחוץ. אני מאוד שמח על הניצחון, כל הכבוד לבחורים".

המאמן הוסיף: "אני אומר כל הזמן שפציעות זה לא תירוץ. בכל קבוצה יש חיסורים ופצועים. האמנתי מההתחלה במה שיש ואני מוריד את הכובע בפני השחקנים שהיו על הדשא היום. גם עם שחקני נוער צריך מינונים. לא נעשה מהם כוכבים גדולים עכשיו, כמו שאם היינו מפסידים לא היינו קוטלים אותם".

רפואה סיכם: "הפועל תל אביב מועדון גדול עם קהל, מסורת, היסטוריה. אנחנו פשוט רוצים להמשיך לנצח, לשחק כדורגל טוב והתקפי. כל ניצחון משמעותי בשאיפה לעלות לפלייאוף עליון".

אופק ביטון שכבש את השער הראשון: "ניצחון מאוד חשוב, הצוות הכין אותנו טוב. יש לנו חדר הלבשה מאוחד ומאוד מלוכד, קובי הביא קרביות וטירוף. אני מאחל בריאות לכל מי שחלה בקורונה ושיחזור אלינו מהר".

עוד בוואלה!

ניצחון רביעי רצוף: הפועל תל אביב גברה 0:2 על הפועל חיפה בחוץ

לכתבה המלאה
מאמן הפועל חיפה אלישע לוי. מאור אלקסלסי
תקופה רעה במיוחד. אלישע לוי/מאור אלקסלסי

אלישע לוי סיכם הפסד מאכזב של הפועל חיפה: "לא עשינו את הפעולה החכמה בחלק האחרון. הפועל תל אביב שיחקה עם צעירים שנלחמו, עשתה שתי התקפות, כבשה בהן וידעה לשמור על זה. לא הגענו להזדמנויות ממשיות למרות השליטה שלנו. זה לא סוג משחק שצריך להפסיד, השחקנים עבדו ועשו כל מה שהם יכולים, אבל צריך לשים את הכדור ברשת".

המאמן המשיך: "זו תקופה שפחות לוקחים נקודות והיא דירדרה אותנו בטבלה. כל קבוצה עוברת תקופות כאלו. אנחנו לא בטוחים בעצמנו. בסוג כזה של משחק היינו צריכים להיות עם יותר ביטחון".

אלון תורג'מן שחזר אחרי פציעה ארוכה, לא הצליח להשפיע ולא לכבוש: "לא ציפיתי שנראה ככה. אין הרבה מה להגיד אחרי תצוגה כזו, רק להתנצל בפני הקהל. אין הרבה זמן לחשוב, יש גביע ביום שלישי ואנחנו חייבים לעבור שלב. תקופה שאנחנו לא משחקים כדורגל כמו בתחילת השנה. שחקנים בלי ביטחון, דברים לא הולכים, הכי חשוב זה להחזיר את הביטחון".

משחקי המחזור הבא בליגת העל

הפועל תל אביב - הפועל נוף הגליל
הפועל חיפה - מכבי פתח תקוה
הפועל ירושלים - מכבי תל אביב
הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד
עירוני קרית שמונה - בית"ר ירושלים
מכבי נתניה - בני סכנין
הפועל באר שבע - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully