וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרסנו להפועל באר שבע? אנחנו צריכים לנצח בשביל מכבי תל אביב"

9.1.2022 / 6:21

הצהובים חוגגים את ההתאוששות מההפסד בחיפה ונותנים את מלוא הקרדיט למלאדן קרסטאיץ': "השחקנים היו עם הראש באדמה, הוא הוציא אותם מהדיכאון". גלזר גילה מנהיגות, השחקנים ניחמו את קובאס, אבל הוא ופריצה עדיין על הכוונת לקראת חלון ההעברות

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

סיפוק רב במכבי תל אביב אחרי ההופעה של הקבוצה אמש (שבת) בניצחון על הפועל באר שבע 0:1. "עברנו כמה ימים קשים מאוד אחרי ההפסד הצורב למכבי חיפה ובכלל לא היינו בטוחים שנדע להתעלות על באר שבע ולנצח", הודו אמש במועדון. "אבל כולם נתנו את הלב מהדקה הראשונה. היה מאוד קשה לשמוע כל מה שנאמר עלינו בימים האחרונים. אם הרסנו להפועל באר שבע? הם יכולים לתקן בעוד שבוע, וחוץ מזה מכבי תל אביב לא הורסת לאחרות, היא צריכה לנצח בשביל עצמה".

הרבה נקודות זכות זוקפים הבוקר במועדון למאמן מלאדן קרסטאיץ'. בדיוק חודש עבר מאז מינויו ובמכבי תל אביב מרגישים שעשו בחירה נכונה. "השחקנים היו עם הראש באדמה אחרי מה שקרה בחיפה, אבל מלאדן עשה עבודה מצויינת בקרית שלום. הוא הוציא אותנו מהדיכאון", הוסיפו בקבוצה. "לצד הקשיחות יש לו גם הרבה רגישות ואפשר היה להרגיש בזה. הוא היה שחקן משמעותי והוא הבין יותר טוב מכולם באיזה בור היינו אחרי ההפסד בחיפה".

מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ' ליד טל בן חיים. דני מרון
הבחירה בו כבר נראית מוצדקת. קרסטאיץ' על הקווים/דני מרון
שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים מרים את גבי קניקובסקי. דני מרון
השתחרר לחץ. בן חיים/דני מרון

קרסטאיץ' ידע לבוא אתמול ולשנות מערך. הוא התאים את השיטה שלו אתמול לשחקנים שעמדו לרשותו. ברגע שראה שאין לו את אדוארדו גררו המורחק ואת אילון אלמוג הפצוע, הוא חזר לשחק במערך של ארבעה שחקני הגנה, שלושה קשרים ושלישייה קדמית עם שני שחקני קו והראה כמה הוא גמיש ויודע לתמרן בין כמה מערכים ושיטות משחק. "הוא מאוד לא מקובע וזה לזכותו", אמר אמש שחקן במכבי תל אביב. "זה מצוין".

הסרבי ממשיך לבנות את מתן חוזז כשחקן מרכזי שלו בהתקפה ואת עדן שמיר כציר משמעותי במרכז השדה. אמש גם נתן את המפתחות בחוליה שבין הבלמים לקישור לדן גלזר וקיבל ממנו את המשחק הכי טוב שלו העונה. גלזר שמשמש כקפטן בהיעדרו של שרן ייני, גם תפס מנהיגות אתמול ועשה הרבה שיחות עם שחקנים כדי להכניס את כולם למשחק. "ראו כל השבת שגלזר לא ייתן לנקודות ללכת לבאר שבע", אמר אחד השחקנים על חברו מהקישור. קרסטאיץ' גם נהנה אתמול מדניאל פרץ שממשחק למשחק, מקבע את עצמו כשוער ההווה והעתיד של הכדורגל הישראלי וגם אמש הייתה לו הצלה אדירה מול ניקיטה רוקאביציה. מילה טובה נתנו במכבי תל אביב גם לצמד הבלמים עידן נחמיאס ומתן בלטקסה שרשמו משחק טוב.

גם הבחירה של המאמן באוסמה חלאיילה כחלוץ הפותח הוכיחה את עצמה עם כדור שהוא הסיט פנימה אחרי בעיטה של גבי קניקובסקי.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. דני מרון
כמה אושר. הצהובים שמרו על רשת נקייה/דני מרון

מי ששוב נכנסו רק כמחליפים הם סטיפה פריצה וברנדלי קובאס. האחרון אפילו שיחק רק 30 שניות עד שהשופט שרק לסיום. שחקנים רבים במכבי תל אביב אוהבים מאוד את ההולנדי וניגשו אליו בסיום כדי לנחם אותו ולעודד אותו. פריצה וקובאס עדיין על הכוונת מבחינת קרסטאיץ' והוא ישמח לחזק את הקבוצה בשני שחקנים קדמיים טובים מהם.

תוצאות השבת בליגת העל:

הפועל חיפה - הפועל תל אביב 2:0
הפועל נוף הגליל - עירוני קרית שמונה 6:2
מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה 4:0
מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully