וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס גרסיה: "גאה להתחיל בקריירת המאמן הראשי בישראל"

עודכן לאחרונה: 8.1.2022 / 7:30

הקשר שלרגע לא נותק, הטלפון שהוביל לקאמבק והציפייה של כל הצדדים שהמהלך יוביל לקדנציה ארוכה. קרלוס גרסיה, אחד הזרים הכי מכביסטים, חוזר לאמן את קבוצת הבת של מכבי תל אביב - בית"ר תל אביב בת ים. זה ייגמר בקבוצה הראשונה?

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 2:3 על מכבי תל אביב/ספורט1

כבר בקיץ רצתה צמרת מכבי תל אביב את קרלוס גרסיה בבית"ר תל אביב בת ים. ברק יצחקי ופטריק ואן לוון ממש תמכו. זה התאים מאוד גם לליאור שחטר הבוס של הקבוצה מהלאומית שהתקבעה כקבוצת בת של מכבי תל אביב מזה כמה שנים. שחטר היה אחרי פרידה מעמיר נוסבאום שחתם אצל איזי שרצקי והוא חיפש מאמן. גרסיה אמר שזה מעניין אותו אבל הוא צריך להשלים את החוזה שלו בסין. חוזה שמסתיים בתום שנת 2021.

מאז עזב את מכבי תל אביב, שמר גרסיה על קשר הדוק עם כולם. ברכות בחגים, איחולים על תארים, היה לו ברור שיבוא יום והוא יחזור לאיזה תפקיד. כשפטריק ואן לוון פוטר בסוף חודש אוקטובר, השם של גרסיה עלה אבל חוסר הניסיון והעובדה שאין לו תעודת פרו מלאה, היו בעוכריו. מכבי תל אביב הבינה שהיא צריכה מאמן עם יותר קילומטראז'.

קרלוס גרסיה מאמן בית"ר תל אביב בת ים. אתר בית"ר תל אביב בת ים, אתר רשמי
שוב בכדורגל הישראלי. קרלוס גרסיה/אתר רשמי, אתר בית"ר תל אביב בת ים

זמן קצר אחרי פיטורי ואן לוון, נשלח הביתה גם אליעזר בן אהרון. מי שעבד במשך שנים במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ושימש בעונה שעברה כעוזרו של ואן לוון בקבוצה הבוגרת, קיבל בקיץ את הג'וב בבית"ר תל אביב בת ים. התוצאות היו רעות מאוד מתחילת העונה ובחודש נובמבר הוא נשלח הביתה. בתחילה חיפשו מחליף לבן אהרון, אבל בסוף הוחלט לתת את המפתחות לקלמי סבן שהיה עוזרו. הקבוצה התאוששה והחלה לעשות תוצאות טובות. אור בקצה המנהרה נדלק אם כי הדרך להישארות בליגה עוד ארוכה.

לפני כשבועיים וחצי יצר גרסיה קשר. הוא סיים את החוזה בסין ושאל בטלפון אם הג'וב עדיין פנוי. שחטר וברק יצחקי אמרו שכן. ביום ראשון של תחילת השבוע גרסיה נחת בישראל. כל הצדדים העדיפו לשמור זאת בחשאי. הוא השלים בידוד ועשה בדיקות ושלשום כבר התייצב במשרד של שחטר. "הוא הימם אותי בידע שלו על הקבוצה שלנו ועל הליגה הלאומית", סיפר אמש שחטר. "לא ציפיתי לראות שהוא כבר יודע כל כך הרבה. ראו שהוא הכין את עצמו לתפקיד".

עוד בוואלה!

קרלוס גרסיה מונה למאמן בית"ר תל אביב בת ים

לכתבה המלאה
עוזר מאמן מכבי תל אביב קרלוס גרסיה. מגד גוזני
בקרוב על הספסל של מכבי תל אביב? קרלוס גרסיה/מגד גוזני

אתמול, קצת אחרי שהפועל כפר סבא השוותה ל 3:3 אחרי שבית"ר תל אביב בת ים הובילה כבר 0:3, הודיעו בקבוצה רשמית שגרסיה יהיה המאמן הראשי. "אני שמח מאוד לחזור לישראל", אמר אמש גארסיה בשיחה איתנו במעט שהוא הסכים להגיד. "אני גאה להתחיל את קריירת המאמן הראשי שלי בישראל. אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי".

גרסיה לוקח על עצמו אתגר גדול, אבל גם הוא מבין שזו יכולה להיות הזדמנות של חיים מבחינתו. אם יצליח לעמוד במשימה, להשאיר את הקבוצה בליגה ואולי לעשות עונה טובה לאחר מכן, הדרך שלו למכבי תל אביב תיסלל. הוא לא האמין כששיחק בספרד עד כמה יהיה לו טוב בישראל. אם יהיה לו טוב גם בקדנציה הקרובה זה רק הזמן יגיד. בכל אופן, הבחירה בגרסיה למאמן של קבוצת הבת של מכבי תל אביב היא הכי טבעית שיכולה להיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully