וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי צפה בטלוויזיה: פריז סן ז'רמן החסרה סיימה ב-1:1 מול ליון

קהרר המחליף השווה בדקה ה-76 והפער בפסגה עומד על 11 נקודות. ניס שבה למקום השני עם 0:3 בברסט, 0:0 למונאקו בנאנט בבכורה של קלמון

תקציר: ואן - פריז סן ז'רמן 4:0/ספורט1

לא פחות מ-56 שחקנים מהליגה הצרפתית נמצאים באליפות אפריקה, ובמקביל היו לא מעט חיסורים בגלל הקורונה היום (ראשון) במסגרת המחזור ה-20, בו שני משחקים נדחו. פריז סן ז'רמן חתמה את הערב עם 1:1 בליון, אחרי שניס חזרה למקום השני עם 0:3 בברסט. מונאקו הציגה את מאמנה החדש ב-0:0 בנאנט.

שחקני ליון חוגגים עם לוקאס פאקטה (מימין). רויטרס
שוב ליון הובילה ולא ניצחה. לוקאס פאקטה חוגג/רויטרס

ליון - פריז סן ז'רמן 1:1

בזמן שליאונל מסי מתאושש מהקורונה יחד עם לא מעט שחקנים נוספים וניימאר עדיין פצוע, המוליכה שוב ידעה להיחלץ מפיגור והשיגה נקודה במגרשה של ליון. פטר בוס עבר חצי עונה קשה וסבל מחיסורים רבים, עם שחקנים שיצאו לאליפות אפריקה ואחרים שמושבתים בגלל הקורונה, אבל לוקאס פאקטה חזר אחרי הבידוד בדובאי וירה פנימה בדקה השביעית אחרי בישול נפלא של בן ארצו ברונו גימראייש במתפרצת. קיילור נבאס מנע מליון להגדיל את התוצאה במחצית השנייה, ובדקה ה-76 פ.ס.ז' הצליחה להשוות מכיוון בלתי צפוי: דווקא המגן תילו קהרר כבש לראשונה אחרי כמעט שנתיים, אחרי בישול של אדואר מישו בן ה-18 שנכנס יחד איתו שבע דקות לפני כן ובעזרתו של אנתוני לופס שהדף רע פנימה עם הרגל. קיליאן אמבפה, שהגיע למשחק אחרי שלושה צמדים ושלושער, סובב כדור חופשי לקורה בדקה ה-82 והרצף שלו נעצר. ליון עם תיקו חמישי רצוף בכל המסגרות.

עוד בוואלה!

לצאת מהבוס: חצי העונה הגרועה של פטר בוס וליון

לכתבה המלאה
אנדי דלור שחקן ניס. רויטרס
ויתר על אליפות אפריקה והבקיע עבור קבוצתו. אנדי דלור/רויטרס

ברסט - ניס 3:0

הקבוצה של כריסטוף גאלטייה איבדה את המקום השני בטבלה אחרי שמארסיי גברה על בורדו בפתיחת המחזור, אך חזרה במהרה למקומה עם ניצחון ליגה שלישי ברציפות. קספר דולברג הבקיע ראשון עם בעיטה נפלאה מחוץ לרחבה לפינה הרחוקה בדקה ה-13, אך האורחת נותרה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-20 לאחר אדום ישיר שספג מורגן שניידרלין. אנדי דלור, שוויתר על ייצוג נבחרת אלג'יריה באליפות אפריקה לאחר שביקש "הפוגה של שנה" ממנה כדי להקדיש עצמו לקבוצה אליה הגיע בקיץ, הכפיל את היתרון בדקה ה-79, ובעיטה חזקה של אמין גואירי לקורה ופנימה חתמה את תוצאת המשחק בתוספת הזמן.

פיליפ קלמון מאמן מונאקו. רויטרס
לפחות נקודה בבכורה. פיליפ קלמון/רויטרס

נאנט - מונאקו 0:0

פיליפ קלמון הגיע מקלאב ברוז' כדי להחליף את ניקו קובאץ' שפוטר בעקבות חילוקי דעות עם הבוסים, ואת הבכורה שלו צלח בקושי עם נקודה שהושגה בעיקר בזכות שלוש הצלות של השוער אלכסנדר נובל. מונאקו סבלה מהיעדרויות רבות, כולל של הקפטן ומלך שעריה וויסאם בן ידר שהצטרף לרשימת החיוביים לקורונה, אבל שוערה הגרמני עמד בפרץ כאמור. נאנט נעצרה אחרי חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות.

משחקים נוספים

מץ - שטרסבורג 2:0
לשטרסבורג: לודוביק אז'ורק (50), ז'אן-אודה אהולו (90)

קלרמון - ריימס 0:0
אלידו סיידו מקלרמון הורחק (14)

המחזור ה-20 יצא לדרך ביום שישי, כאשר מארסיי ניצחה בבורדו לראשונה מאז 1977. ג'נגיז אונדר קבע 0:1 לזכות הקבוצה של חורחה סמפאולי. בשבת ניצחה לאנס 0:1 את ראן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully