וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער מחצי מגרש לקוראה מול ויאריאל, סביליה ניצחה את חטאפה

חלוץ אתלטיקו מדריד מדריד הימם את רולי, אבל ויאריאל הפכה וקונדוגביה קבע 2:2. רפא מיר סידר לסגנית המוליכה 0:1 קטן בבית

תקציר: ראיו מחאדהונדה - אתלטיקו מדריד 5:0/ספורט1

המחזור ה-20 בליגה הספרדית נמשך היום עם חמישה משחקים. במוקד: אתלטיקו מדריד האלופה המשיכה את העונה המאכזבת שלה עם 2:2 אצל ויאריאל החזקה. עוד לפני כן סביליה השנייה ניצחה 0:1 את חטאפה וצימקה שוב את הפער בפסגה לחמש נקודות. ראיו וייקאנו ובטיס נפרדו ב-1:1.

ראיו וייקאנו - ריאל בטיס 1:1

קבוצת הבית הטובה בליגה לא רשמה את הפסדה הביתי הראשון העונה גם מול המדורגת שלישית. האורחת הגיעה אחרי שני הפסדים רצופים בליגה וניצחון קל על ויאדוליד ושון וייסמן בגביע, אבל נקלעה לחיסרון מספרי בשלב מוקדם ועל אף שעלתה ליתרון, לא השכילה לשמור עליו ושוב לא ניצחה. אלכס מורנו הותיר את בטיס בעשרה שחקנים כבר אחרי 33 דקות כשספג כרטיס אדום ישיר, אולם קבוצתו ירדה להפסקת המחצית ביתרון משער של סרחיו קנאלס עמוק בתוספת הזמן. ראיו, שכבר הפתיעה רבות העונה ולא בכדי רחוקה רק שלוש נקודות מבטיס, נהנתה משער של האלבני איבן באליו בדקה ה-70 כדי להימנע מהפסד ולקבוע חלוקת נקודות בסיום.

רפא מיר שחקן סביליה חוגג שער. Fran Santiago, GettyImages
ממשיכה במרדף אחרי ריאל מדריד. סביליה חוגגת/GettyImages, Fran Santiago

סביליה - חטאפה 0:1

אחרי שראתה את ריאל מדריד מטיילת מול ולנסיה ומגדילה על פניה את הפער בפסגה לשמונה נקודות, סגנית המוליכה עשתה את שלה עם ניצחון לא מרשים, אבל לקחה שלוש נקודות שמשאירות אותה בתמונה, כאשר יש לאנדלוסים גם משחק פחות מהבלאנקוס. רפא מיר, החלוץ העולה של הכדורגל הספרדי שכבש גם מול סראגוסה בגביע, הכריע עם העקב בדקה ה-22. חטאפה, שהגיעה למשחק הזה אחרי ניצחון סנסציוני על ריאל מדריד במחזור הקודם, נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים והיא רק 2 נקודות מעל הקו האדום.

אנחל קוראה אתלטיקו מדריד. רויטרס
שער מחצי מגרש לא הספיק לניצחון. קוראה/רויטרס

ויאריאל - אתלטיקו מדריד 2:2

האלופה נמצאת בעיצומה של עונה מאכזבת והערב היא חילצה נקודה במגרש קשה מול יריבה שהגיעה למשחק הזה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים. אלא שמהמשחק הזה יזכרו במיוחד את הגול של אנחל קוראה. החלוץ הארגנטינאי חילץ כדור על החצי והקשית באומנות מעל רולי ההמום, שליווה במבט את הכדור שצלל ברשת. אלא שהצוללת הצהובה יצאה מההלם מהר מאוד ובדקה ה-23 ג'רארד מורנו החמיץ פנדל. דני פארחו הגיע לריבאונד וכבש, אבל השער נפסל בגלל יד שלו במהלך. חמש דקות חלפו ופאו טורס דחק מקרוב את ה-1:1. בדקה ה-58 הושלם המהפך. ג'רארד מורנו הכניס כדור לאלברטו מורנו, שבעט מקרוב מתחת לגופו של אובלק. ז'ופרה קונדוגביה השווה עם בעיטה חלשה שהכניעה את רולי בדקה ה-68, אבל גם הורחק בצהוב שני בתוספת הזמן. אתלטיקו כרגע רביעית עם נקודה בלבד מעל ברצלונה השישית. ויאריאל רחוקה רק ארבע נקודות ממנה והקרב על הטופ 4 השנה יהיה צפוף מאוד.

משחקים נוספים:

אלאבס - אתלטיק בילבאו 0:0

אוסאסונה - קאדיס 0:2
לאוסאסונה: אנטה בודימיר 38, קיקה באריה 48

המחזור בספרד יינעל ביום שני עם המפגש בין אספניול לאלצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully