וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרה מרטינס צפוי לשחק עם הפועל באר שבע כבר מול מכבי חיפה

עודכן לאחרונה: 9.1.2022 / 12:13

הקשר הפורטוגלי ינחת בארץ עד אמצע השבוע ויצטרף לאימונים אחרי שישלים את ענייני הבידוד. הפועל באר שבע יצאה למלון בתל אביב כבר אתמול כדי להתכונן היטב ולהפחית התקהלויות לקראת מכבי תל אביב

תקציר: הפועל באר שבע - בני סכנין 0:3/ספורט1

הקשר הפורטוגלי אנדרה מרטינס צפוי להיכלל בסגל הפועל באר שבע כבר במשחק העונה מול מכבי חיפה בשבוע הבא. אם הכל יילך לפי איך שהדברים התקדמו בימים האחרונים, ינחת מרטינס בארץ עד אמצע השבוע הקרוב, ישלים את ענייני הבידוד ובדיקות הקורונה ויצטרף לאימוני הקבוצה, מה שצפוי להוביל לכך שהוא כבר יהיה חלק מהסגל במשחק הגדול בין שתי הראשונות במחזור הבא.

עד אז יש להפועל באר שבע שני משחקי חוץ חשובים מאוד, הערב בבלומפילד מול מכבי תל אביב ובשבוע הבא בגביע המדינה מול מכבי נתניה. בבאר שבע החליטו להוציא כבר אמש את השחקנים לבית מלון באזור תל אביב כדי להיות יחד, אבל לא פחות כדי להפחית בהתקהלויות של השחקנים עם אנשים בסביבתם בארוחות שבת כמו אמש.

שחקן לגיה ורשה אנדרה מרטינס. Visionhaus, GettyImages
יהיה בסגל כבר מול מכבי חיפה. אנדרה מרטינס/GettyImages, Visionhaus

אחרי שרותם חטואל התרועע עם אנשים רבים באמצע השבוע שעבר וכתוצאה מכך, הוחלט שהוא לא יהיה עם השחקנים עד שיערוך בדיקת קורונה, ממשיכים במועדון להקפיד עם השחקנים על נוהל של ריחוק חברתי בתקופה הקרובה כדי לא להידבק ולהיות מושבתים מפעילות במשחקים הכל כך חשובים שמתוכננים לקבוצה.

לקראת הערב נראה שרוני לוי ימשיך עם אותו הרכב אף שהיו לו כמה לבטים במהלך האימונים האחרונים.
כפי שפורסם כאן לראשונה, מכבי תל אביב לא תערוך טקס לפני המשחק הערב לאיתן טיבי, איתי שכטר ודור מיכה בשל כל העניינים שהיו מול מיכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully