וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלבטות בבית"ר ירושלים לגבי החוליה האחורית, מצוקת חלוצים באשדוד

יוסי מזרחי לא החליט אם לפתוח עם רביעייה או חמישייה בהגנה בהיעדרו של דגני, לקאו בתמונת ההרכב. השחרור של דיאמנטקוס לא הגיע והוא גם כך בכושר לקוי, (א', 20:15, ספורט1)

מחזור 17הסתיים09/01/2022
בית"ר ירושלים
    0
    • (53) כנען
    • (89) בילו
    מ.ס. אשדוד
    שערי המחזור ה-16 בליגת העל/ספורט1

    בית"ר ירושלים

    המאמן יוסי מזרחי, מתלבט אם לפתוח עם ארבעה או חמישה שחקני הגנה במשחק הביתי מחר (ראשון, 20:15, ספורט1) מול מ.ס אשדוד. בתכנון המקורי היו אמורים לפתוח אוראל דגני ודוד חוג'ה במרכז ההגנה ברביעייה אחורית, אבל דגני חלה בקורונה ובעקבות זאת האופציה של חמישה שחקני הגנה שוב על הפרק.

    אם כך יהיה, תמיר עדי יצטרף לאופיר קריאף וחוג'ה. אביאל זרגרי עדיין חלש לאחר מחלה ועומר לקאו עשוי לפתוח לצד קמסו מארה בקישור. אם המאמן יילך בכל זאת על ארבעה שחקני הגנה, לירן רוטמן או אדווין ג'סי יצטרפו לחלק הקדמי.

    שחקן בית"ר ירושלים עומר לקאו. מאור אלקסלסי
    עשוי לפתוח. עומר לקאו/מאור אלקסלסי

    מ.ס אשדוד

    אחרי הניצחון על נוף הגליל במחזור הקודם, במ.ס. אשדוד שוב מכוונים לפלייאוף העליון ובשביל זה יצטרכו מחר לחזור עם שלוש נקודות מטדי. בסיבוב הקודם ניצחה אשדוד את בית"ר ירושלים אחרי פתיחה רעה מאוד של העונה שכללה שלושה הפסדים רצופים ובמועדון מקווים לעשות מחר דאבל ולנצח גם בחוץ את הירושלמים.

    הבעיה הגדולה של רן בן שמעון היא עדיין בחלק הקדמי. החלוץ היווני דימיטריס דיאמנטקוס שחתם בקבוצה, הגיע בכושר גופני לקוי עקב פגרה בקרואטיה וללא קשר לכך השחרור הבינלאומי שלו טרם הגיע, כך שספק אם יתלבש מחר למשחק. שני החלוצים זקריה מוגיס ופאהד באיו סוחבים פציעות ולא כשירים לחלוטין, כך שגם הם בספק וגל קעטבי עשוי לקבל הזדמנות בהתקפה.

    עוד בוואלה!

    נמשך המו"מ לרכישת בית"ר, סיכוי קלוש לחיבור בין קבוצות הרוכשים

    לכתבה המלאה
    זקאריה מוגיס, מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
    סוחב פציעה. זקריה מוגיס/לירון מולדובן

    טריוויה

    * מ.ס. אשדוד ניצחה את בית"ר ירושלים בכל ארבעת המפגשים האחרונים (שלושה בליגה ואחד בגביע) ובכולם כבשה צמדים. אם תנצח גם הפעם, זו תהיה עונה שנייה ברציפות שהיא גוברת על בית"ר בשני המשחקים במסגרת הליגה הסדירה. לפני כן זה לא קרה מעולם.

    * 11 מפגשי הליגה האחרונים בין הקבוצות בטדי הניבו שערים. ה-0:0 האחרון היה בפברואר 2011.

    * יוסי מזרחי, שאימן את אשדוד בארבע קדנציות שונות, הפסיד לה רק פעמיים ב-14 מפגשים: 3:2 עם מכבי פתח תקוה בחוץ במאי 2000 ו-1:0 עם בית"ר בטדי בדצמבר 2001.

    * שתי הקבוצות השיגו רק נקודה אחת מתוך תשעת המשחקים בהם נקלעו לפיגור: בית"ר עשתה את זה רק ב-1:1 הביתי מול מכבי נתניה ובשמונת המקרים האחרים הפסידה, ואשדוד רק ב-2:2 מול מכבי חיפה.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: דוד פוקסמן
    אצטדיון: טדי
    קהל: 2866

    תוצאות השבת:

    הפועל חיפה - הפועל תל אביב 2:0
    הפועל נוף הגליל - עירוני קרית שמונה 6:2
    מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה 4:0
    מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully