וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: כריסטיאנו רונאלדו שוקל את עתידו במנצ'סטר יונייטד

הפורטוגלי אמנם חתום עד 2023, אלא שעל פי "דיילי סטאר" הוא ממתין לראות מי יעמוד על הקווים באולד טראפורד בעונה הבאה ורק אז יחליט אם להישאר בתיאטרון החלומות

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - וולבס 1:0/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו שוקל את עתידו במנצ'סטר יונייטד ויכריע בנושא לאחר שייקבע מי יהיה המאמן הבא של השדים האדומים, כך דווח הלילה (בין חמישי לשישי) באתר האנגלי "דיילי סטאר" תחת הכותרת "בלעדי".

כריסטיאנו רונאלדו חזר הקיץ לשדים האדומים וחתם עד קיץ 2023, אלא שהפנומן הפורטוגלי יבקש לעזוב, כך נטען, אם המאמן הזמני רלף רנגניק יישאר בתפקיד או אם מחליפו בעונה הבאה לא יהיה לשביעות רצונו.

מאמן מנצ'סטר יונייטד  רלף רנגניק עם כריסטיאנו רונאלדו. Sebastian Frej/MB Media, GettyImages
רנגניק לא יישאר כנראה על הקווים, השאלה מה עם כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages, Sebastian Frej/MB Media

מנצ'סטר יונייטד הודיעה מוקדם יותר השבוע על מינויו של ריצ'ארד ארנולד למנכ"ל החדש של המועדון במקומו של אד וודוורד, אבל מיד עם כניסתו מופעיל עליו לחץ רב לעמוד בדרישות של של הכוכב בן ה-36, שחזר לתיאטרון החלומות אחרי 12 שנה שבמהלכן כיכב בריאל מדריד וביובנטוס.

כריסטיאנו רונאלדו הוא לא היחיד שלא מרוצה מהמצב הקיים במנצ'סטר יונייטד ועל פי הדיווחים לא פחות מ-11 שחקנים אחרים עשויים לבקש לעזוב במהלך חלון ההעברות של ינואר שנפתח, אבל הדיווח שפורסם ב"דיילי סטאר" בהחלט מלחיץ עוד יותר את ראשי השדים האדומים וככל הנראה חורץ את גורלו של רנגניק, שימשיך על תקן יועץ במועדון ולא בתפקיד מקצועי ברגע שתסתיים העונה.

על פי כל הדיווחים בחודשים האחרונים, מנצ'סטר יונייטד תנסה למנות את אחד מבין אריק טן האח, ברנדן רוג'רס או מאוריסיו פוצ'טינו, מאמני אייאקס, לסטר ופריז סן ז'רמן בהתאמה, שמות שצפויים להשפיע לחיוב על החלטתו של כריסטיאנו רונאלדו. כידוע, את העונה החל על הקווים אולה גונאר סולשיאר, אלא שהוא פוטר אחרי שרשרת הפסדים מביכים ובימים האחרונים מדווחת התקשורת האנגלית על "חדר הלבשה מפולג ומפורק" וטענות קשות מצד השחקנים על שיטת האימון של רנגניק ועוזריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully