וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רלף רנגניק כעס: "לא לחצנו בכלל, הגיע לוולבס לנצח"

מאמן מנצ'סטר יונייטד זעם אחרי ההפסד הביתי, שהיה הראשון שלו. פול אינס: "המערך לא עובד, אני לא יודע מה עושים שם"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - וולבס 1:0/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד הפסידה אתמול (שני) לראשונה תחת רלף רנגניק עם 1:0 ביתי לוולבס, שניצחה באולד טראפורד לראשונה מאז 1980.

רלף רנגניק מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
כעס מאוד. רנגניק/רויטרס

רנגניק עצמו אמר אחרי המשחק: "לא שיחקנו טוב, לא מבחינה אישית ולא מבחינה קבוצתית. במחצית הראשונה היו לנו בעיות גדולות לשמור את וולבס רחוקה מהרחבה שלנו ומהשער שלנו. במחצית השנייה שינינו את השיטה עם מערך של שלושה בלמים. שלטנו יותר במשחק והיו 15 דקות בהן יכולנו לכבוש, אבל בעטנו למשקוף. השער שספגנו היה אחד מיותר מדי העונה. מוטיניו נשאר חופשי לגמרי ובעט בלי שום בעיה או לחץ. לכן אנחנו מאוכזבים מאוד מהתוצאה וגם מחלקים מההופעה.

"וולבס שיחקה עם ארבעה או חמישה קשרים באמצע והיו לנו בעיות לשלוט באזור הזה. בגלל זה החלטנו לשנות מערך. שלטנו יותר במחצית השנייה, לא היו להם הרבה מצבים כמו בראשונה, אבל החמצנו את ההזדמנויות שלנו ואנחנו חייבים להודות שהגיע לוולבס לנצח. וולבס הייתה טובה יותר והיו לנו יותר בעיות מאשר במשחקים אחרים. לא לחצנו בכלל. ניסינו אחרי 10 או 15 דקות, אבל לא היינו מסוגלים ללחוץ כי וולבס השתחררה טוב. אנחנו חייבים להודות שהם היו טובים יותר. אני לא רוצה לדבר על שחקנים ספציפים. אנחנו צריכים להשתפר מבחינה קבוצתית".

קשר יונייטד לשעבר פול אינס אמר: "אפשר היה להרגיש אווירה לא טובה באצטדיון, האוהדים עשו בוז כשגרינווד הוחלף. מערך ה-4-2-2-2 לא עובד, בין אם זו מנצ'סטר יונייטד חדשה או לא. אני לא מבין את זה. אם אני מסתכל על ההופעה הזו, נוריץ', ניוקאסל, יש הרבה סיבות לדאגה. תראו מה קונטה עשה בטוטנהאם בזמן כל כך קצר, אני לא יודע מה הם עושים ביונייטד. הם נראים אבודים לגמרי. אין שם אמונה וביטחון אחד בשני, הקבוצה משחקת כמו אוסף של שחקנים".

עוד בוואלה!

צפו בתקציר: מנצ'סטר יונייטד הפסידה לראשונה בעידן רנגניק, 1:0 לוולבס

לכתבה המלאה

למנצ'סטר יונייטד מחכים עכשיו שני משחקים מול אסטון וילה - ביום שני הבא בבית בגביע - ובשבת שלאחר מכן בליגה בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully