וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישייה קלילה לאתלטיקו, ויאריאל ספגה שער מטורף והודחה מהגביע

סוארס שבר בצורת וגם גריזמן ופליקס הבקיעו ב-0:5 על ראיו מחאדהונדה בדרך לשמינית הגמר, הצוללת הצהובה הובכה ב-2:1 הדרמטי על ידי חיחון מליגת המשנה. גם סביליה ואתלטיק בילבאו בשלב הבא

תקציר: ראיו מחאדהונדה - אתלטיקו מדריד 5:0/ספורט1

שלב 32 הגדולות בגביע המלך הגיע לסיומו הערב (חמישי) עם שבעה משחקים, כאשר במוקד היה משחקה של אלופת ספרד, אתלטיקו מדריד, שלא התקשתה והביסה 0:5 את ראיו מחאדהונדה מהליגה השלישית. קודם לכן, ויאריאל הופתעה והודחה אחרי שספורטינג חיחון מליגת המשנה גברה עליה 1:2, בעוד סביליה צלחה את המשוכה מהליגה השנייה והעפילה לשמינית הגמר עם 0:2 על סראגוסה.

עם שער מטורף ומהפך בדקה ה-88: צפו בוויאריאל מודחת מהגביע

תקציר: ספורטינג חיחון - ויאריאל 1:2/ספורט1

ראיו מחאדהונדה - אתלטיקו מדריד 5:0

אלופת ספרד הפסידה בשלושת משחקי הליגה האחרונים לפני היציאה לפגרת החורף הקצרה, אולם לפני ארבעה ימים חזרה עם ניצחון על ראיו וייקאנו. הערב היא פגשה את ראיו מחאדהונדה מהליגה השלישית, שלושה ימים בלבד לפני שתתארח אצל ויאריאל בליגה ותצא לאחר מכן לערב הסעודית למשחקי הסופר-קאפ הספרדי, אבל מאמן דייגו סימאונה עשה הכל כדי להוכיח שהוא באמת מכבד את היריבה ואת המפעל ועלה בהרכב חזק במיוחד.

היריבה הנוחה וההרכב האיכותי שאיתו עלה סימאונה, אפשרו לקולצ'ונרוס לא רק להסיר מעט חלודה שאולי הצטברה, אלא להתפוצץ: מתאוס קוניה נהנה מבישול של יאניק קראסקו בדקה ה-17, רנן לודי הכפיל את היתרון בדקה ה-26 ועוד לפני המחצית היה זה לואיס סוארס ששבר בצורת של תשעה משחקים וקבע 0:3 בתום 41 דקות, תוצאה שלא השתנתה עד שגם אנטואן גריזמן שעלה מהספסל הצטרף לחגיגה בדקה ה-67. מחליף נוסף שכבש וקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-79 היה ז'ואאו פליקס, שנעץ את המסמר החמישי והאחרון.

עוד בוואלה!

משחק הגביע עלה ביוקר: שבר בידו של אראוחו, גם פרנקי דה יונג נפצע

לכתבה המלאה
אטיין קאפו, שחקן ויאריאל. Isabella BONOTTO / AFP, GettyImages
אכזבה לצוללת הצהובה. קאפו/GettyImages, Isabella BONOTTO / AFP

ספורטינג חיחון - ויאריאל 1:2

דווקא כאשר הייתה בכושר נהדר עם שישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, הצוללת הצהובה ספגה הפסד מאכזב וסיימה את דרכה במפעל. ראול אלביול העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-48, אך אורוש דג'ורדג'ביץ' שעלה מהספסל איזן בדקה ה-67 עם שער מטורף. הרחקת כדור של השוער חרונימו רולי הגיעה לחלוץ, שהקפיץ פעם אחת ושיגר בעיטה אדירה לרשת. בדקה ה-88 המגן הימני בוגדאן מילובאנוב הבקיע את שער הניצחון ונתן את האות לחגיגות באצטדיון אל מולינון. אצל הקבוצה המנצחת השלים 90 דקות בלמה לשעבר של מכבי תל אביב, ז'אן סילבן באבין.

רפא מיר, שחקן סביליה. Ion Alcoba/Quality Sport Images, GettyImages
עלה מהספסל והבקיע. מיר/GettyImages, Ion Alcoba/Quality Sport Images

סראגוסה - סביליה 2:0

בניגוד לצהובים, האנדלוסים לא התקשו מול היריבה מליגת המשנה בדרך לשמינית הגמר. ז'ול קונדה הבקיע את שער היתרון של האורחת בדקה ה-31 וחלוצה הנהדר רפא מיר, שעלה מהספסל, קבע את תוצאת המשחק עם שער בדקה ה-69.

משחקים נוספים:

פואנלבראדה - קאדיס 1:0

לקאדיס: תומאס אלרקון (93)

ג'ירונה - אוסאסונה 0:1

לג'ירונה: דויד ז'ונקה (6)

אתלטיקו מאנצ'ה ריאל - אתלטיק בילבאו 2:0

לבילבאו: ניקו וויליאמס (20 ו-43)

אלמריה - אלצ'ה 2:1

לאלמריה: לרגיה רמזני (42)
לאלצ'ה: פאבלו פיאטי (52), ראול גוטי (84)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully