וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר הפועל חולון: "הרגשנו שבוסקאליה לא מוצא פתרונות במצבי לחץ"

לנציאנו התראיין ל-103FM אחרי פיטורי המאמן: "אנו ברכבת הרים. מקום שלישי בליגה זה מטעה, רואים את העתיד". עוזר המאמן שרף יקבל את התפקיד? "האופציה הזו עלתה"

הפועל חולון ספגה אמש (רביעי) הפסד מאכזב בידיה של בשיקטאש הטורקית בסדרת הפלייאין בליגת האלופות של פיב"א, כאשר נכנעה 73:72 לאחר סיום דרמטי ונקלעה לפיגור 1:0 בסדרה. פחות מ-24 שעות לאחר מכן, הסגולים החליטו להיפרד ממאמן הקבוצה, מאוריציו בוסקאליה, שלא יספיק אפילו להדריך את הקבוצה במשחק השני בסדרה. יו"ר הקבוצה, איתן לנציאנו, התראיין הערב ל-103FM והסביר את המניעים להחלטה.

האזינו לראיון

מאמן הפועל חולון מאוריציו בוסקאליה עם מייקל קייזר. אודי ציטיאט
היה צריך לעלות עם גבוה בסיום? בוסקאליה עם קייזר/אודי ציטיאט

"הרגשנו שאנחנו ברכבת הרים ולא מצליחים להתייצב", סיפר לנציאנו, "לא מצאנו פתרון אחר וזה מה שהחלטנו. אני יכול להגיד שאם היינו נראים כמו שצריך ברומניה, לא היינו מדברים היום כי היינו בשלב הבא. אם היינו נראים נורמלי מול הפועל אילת פעמיים ולא מובסים ב-40 הפרש אז היינו במקום השני. מקום שלישי זה מטעה, אנחנו רואים את העתיד".

בהמשך הוסיף: "הרגשנו שהמאמן לא מוצא פתרונות למצבי לחץ, במשהו של טכניקה וטקטיקה פשוטה. למשל אתמול מול בשיקטאש, איך אפשר לעלות בלי שחקן גבוה תשע שניות לסיום כשכולם יודעים שהשחקן שלהם יחדור לסל? את מה שיש לו,לא ניקח לו, אבל כנראה שפה משהו לא מסתדר. ימים יגידו".

עוד בוואלה!

אפיזודה קצרה: מאוריציו בוסקאליה פוטר מהפועל חולון

לכתבה המלאה
עוזר מאמן הפועל חולון עמית שרף. אודי ציטיאט
ימונה למאמן הראשי באופן קבוע? שרף/אודי ציטיאט

לנציאנו נשאל מי מקבל את ההחלטות בבניית הסגל במועדון וסיפק תשובה חד משמעית: "אנחנו תמיד הולכים עם המאמן. מה שהם בחרו הם קיבלו, תמיד". עוזר המאמן עמית שרף ישמש כמאמן הזמני עד למינוי קבוע ולנציאנו אישר שאופציית מינויו כמאמן ראשי עלתה על השולחן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully