וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאן סטריין צפוי להיעדר מסגל מכבי חיפה נגד מכבי פתח תקוה

עודכן לאחרונה: 6.1.2022 / 18:44

המגן האוסטרלי סובל מכיווצים בשריר ונמצא בספק גם למשחק גביע המדינה נגד בית"ר ירושלים, בנוסף לרודריגס שיחמיץ את המפגש במלאבס. אשכנזי עדיין לא משוחרר

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 2:3 על מכבי תל אביב/ספורט1

המגן האוסטרלי של מכבי חיפה, ריאן סטריין, צפוי להיעדר ממשחקה של הקבוצה ביום שבת מול מכבי פתח תקווה (17:45, ספורט3). המגן סובל מכיווצים בשריר וההערכה היא שלא יוכל לעמוד לרשותו של ברק בכר ביום שבת, כשהוא בספק גם למשחק הגביע ביום רביעי נגד בית"ר ירושלים.

במכבי חיפה מעריכים שלא מדובר בפציעה מהותית, אך בשל העובדה שסטריין כבר היה פצוע העונה והחמיץ משחקים, אין רצון לסכנו וייתנו לו לנוח על מנת שלא להחמיר את הפציעה.

מי שגם כן לא יהיה בסגל הוא חוסה רודריגס. הקשר ממשיך בתהליך החזרה לאימונים ולסגל, אך בקבוצה לא יסכנו אותו בשבת, כשבמקרה שלו ההערכה שישוב לסגל במשחק מול בית"ר ירושלים. כזפי שפרסמנו בוואלה! ספורט, מי שצפוי לשוב לסגל הוא הקפטן נטע לביא.

ריאן סטריין שחקן מכבי חיפה מול אילון אלמוג שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
בשבת הוא לא צפוי לשחק. סטריין/מאור אלקסלסי

במקביל בחיפה עסוקים בחלון ההעברות שנפתח השבוע. הירוקים לא רוצים לעשות שינויים מרחיקי לכת, אך ישחררו כמה שחקנים ובראשם איתמר ישראלי ואורי דהן. מי שגם כן צפוי לעזוב הוא יובל אשכנזי, שנראה כי יעבור למכבי נתניה, אך בשלב זה עדיין לא קיבל את השחרור מהירוקים ולא קיבל אור ירוק לעזוב. עם זאת, גורמים במועדון העריכו שבסופו של דבר אשכנזי יעזוב ובשלב זה הסיכויים הגבוהים ביותר הם למעבר לקבוצה של בני לם.

בגזרת הרכש בחיפה היו רוצים מאוד לראות את מאוויס צ'יבוטה, אולם מדובר בעסקה מורכבת ובחיפה בוחנים גם אופציות אחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully