וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיזוק הראשון בינואר? במכבי נתניה מאמינים שיובל אשכנזי יצטרף

עודכן לאחרונה: 6.1.2022 / 8:51

בקבוצה יצרו קשר עם מכבי חיפה לגבי הקשר, שמבוקש גם במכבי פתח תקוה ובודק אופציות בארצות הברית. ניסיון לצרף גם זרים בעמדת הבלם והחלוץ

תקציר: מכבי נתניה - בית"ר ירושלים 0:0/ספורט1

במכבי נתניה עובדים בשבועות האחרונים על חיזוק הקבוצה ואחד השמות החמים על הפרק הוא שמו של קשר מכבי חיפה, יובל אשכנזי. על פי גורמים בנתניה, בקבוצה מאמינים שבתוך ימים ספורים אשכנזי יצטרף למדים הצהובים-שחורים ויחזק את חוליית הקישור של בני לם.

בימים האחרונים כבר נוצר קשר עם מכבי חיפה, במטרה לקבל את ברכת הדרך של ראשי האלופה למהלך העברתו של אשכנזי לנתניה, כאשר הקשר מבוקש גם במכבי פתח תקוה ובודק במקביל גם אופציות בארצות הברית. במקביל למאמצים לצרף את אשכנזי, מנסים בנתניה לצרף גם חלוץ ובלם זרים ורק כשימצאו שני שחקנים חדשים, יוחלט על זהות השחקנים שישוחררו מהסגל הקיים.

יובל אשכנזי שחקן מכבי חיפה עם עומרי גנדלמן שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
בקרוב ישחקו ביחד? אשכנזי וגנדלמן/ברני ארדוב

אמש הודיעה מכבי נתניה על הארכת חוזהו של הקשר עומרי גנדלמן עד סיום עונת 2025. גנדלמן הפך העונה לאחד משחקני המפתח של נתניה ובחוזהו שהוארך בשלוש עונות נוספות, אין סעיף יציאה. לכן, אם הוא ירצה לצאת לחו"ל במהלך שנות חוזהו, נתניה תוכל לנקוב בכל סכום שיעלה על דעתה.

בנתניה שמו לעצמם למטרה לשמור על שחקני הבית לשנים הקרובות, ואחרי שגנדלמן וגם רותם קלר האריכו חוזים, לוואלה! ספורט נודע שבקרוב ישודרג ויוארך גם חוזהו של המגן כרם ג'אבר, שמפגין העונה יכולת טובה מאוד והפך לשחקן הרכב קבוע אצל בני לם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully