וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע לביא צפוי לחזור לסגל מכבי חיפה נגד מכבי פתח תקוה

5.1.2022 / 11:05

קפטן הירוקים שב לאימונים בהדרגה והמטרה היא לשלבו בשבת (17:45, ספורט3). בקבוצה הוחלט לא לסכן את ג'אבר, קשיים מהותיים במו"מ לצירוף צ'יבוטה מלודוגורץ

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 2:3 על מכבי תל אביב/ספורט1

נטע לביא צפוי לחזור לסגל מכבי חיפה לראשונה זה כשלושה חודשים, כבר ביום שבת נגד מכבי פתח תקווה (17:45, ספורט3).

לביא, קפטן מכבי חיפה שבשבועיים האחרונים חזר לאימונים חלקיים אחרי שהתאושש מפציעה שהשביתה אותו שבועות ארוכים, צפוי לעלות מהספסל במחצית השנייה במטרה להכניס אותו בהדרגה לעניינים.

שחקן מכבי חיפה, נטע לביא. דני מרון
צפוי לעלות מהספסל בשבת. נטע לביא/דני מרון

כזכור, לביא נפצע בדקות הראשונות של המשחק הרשמי הראשון עונה של הירוקים, אי שם בחודש יולי במוקדמות ליגת האלופות נגד קייראט, והושבת עד חודש אוקטובר, אלא שאז חזר לכר הדשא נגד הפועל ירושלים, נפגע בעצם השוקית והושבת פעם נוספת. לביא המריא לאחר מכן ללונדון ושם עבר שיקום מיוחד במשך מספר שבועות, עד ששב ארצה ולאחרונה חזר לאימונים בהדרגה.

בניגוד ללביא, מי שלא יהיה בסגל גם בשבת הוא מחמוד ג'אבר שעדיין לא כשיר במאת האחוזים ובמכבי חיפה לא רוצים לסכנו. בנוסף לשניים, גם חוסה רודריגס הספרדי פצוע ובמקרה שלו עדיין לא ברור אם יתלבש בשבת והוא ייכלל בסגל אם יצליח לשוב לאימונים לקראת המשחק.

בנושא אחר, במכבי חיפה ממשיכים בניסיונות להתחזק בחלון ינואר כשהמטרה העיקרית היא לצרף שחקן שיכול לשחק בשתי עמדות הכנפיים. במכבי חיפה אין מחליף טבעי בעמדות אלה והמועמד המרכזי הוא מאוויס צ'יבוטה מלודוגורץ, על אף קשיים מהותיים במו"מ. צ'יבוטה מעוניין לחזור לישראל ולהגיע למכבי חיפה, אבל גורמים המעורים בפרטים סיפרו שמדובר בעסקה מורכבת מאוד ושישנם ניסיונות קדחתניים להוציאה לפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully