וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע הדיווחים, ג'רארד החמיא לקוטיניו: "ווינר סדרתי"

מנג'ר אסטון וילה, שלפי הפרסומים מנסה לצרף את הברזילאי ששיחק עמו בליברפול, שמר על דיפלומטיות: "מבין למה הוא מקושר להרבה קבוצות, אבל הוא שייך לברצלונה"

תקציר: ברנטפורד - אסטון וילה 1:2/ספורט1

לא פחות משש קבוצות פרמיירליג כבר הוזכרו בדיווחים שונים כמועמדות לצרף את פיליפה קוטיניו, כאשר אחת מהן היא אסטון וילה. היום (חמישי) המאמן שלה סטיבן ג'רארד התייחס לראשונה לקשר הברזילאי שצפוי לעזוב את ברצלונה, במסיבת עיתונאים שקיים לקראת משחק החוץ נגד מנצ'סטר יונייטד בגביע ביום שני הקרוב (21:55, ספורט2).

ג'רארד השתדל שלא להוסיף שמן למדורת השמועות על הגעה אפשרית של קוטיניו, כאשר לפי הדיווחים הוא מנסה לשכנע את השחקן להצטרף לקבוצה שלו, אך הודה כי זה אך טבעי שהקבוצות האנגליות יתעניינו בברזילאי בן ה-29, עמו שיתף פעולה בימיו כשחקן ליברפול. "63 הופעות בנבחרת ברזיל, ווינר סדרתי, היה מדהים בליברפול, אז אני יכול להבין למה הוא מקושר להמון קבוצות ולמה אוהדים רבים כאן באנגליה מדברים עליו", אמר ג'רארד, "אני לא מאמין שאתה מקבל כינוי של 'קוסם' אם אתה לא שחקן מיוחד. הוא מישהו שאני רוחש המון כבוד כלפיו, אבל אני לא רוצה להוסיף לספקולציות כי הוא שייך לברצלונה".

ב"סקיי" הסבירו כי אסטון וילה גיששה אצל ברצלונה בנוגע לקוטיניו, אולם ראשי המועדון האנגלי מבינים שאסור להם להיגרר למלחמת הצעות עם קבוצות אחרות, כשגם דרישות השכר של הברזילאי צפויות להיות גבוהות משמעותית.

שחקן ליברפול פליפה קוטיניו חוגג עם סטיבן ג'רארד. GettyImages
בימים העליזים בליברפול. קוטיניו וג'רארד/GettyImages

כידוע, הקשר היה לרכש היקר ביותר בתולדות ברצלונה, שרכשה אותו מליברפול בינואר 2018 תמורת 135 מיליון יורו + בונוסים. קבוצתו הנוכחית, שאצלה הוא חתום עד סוף יוני 2023, מנסה למכור אותו לכל המרבה במחיר, אך יודעת כי ערכו ירד בצורה דרסטית בעקבות היכולת החלשה והפציעות הרבות שהיו לו בשנתיים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully