וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 6.1: ליברפול "קרובה להחתים" את דיאס, קוטיניו "קרוב" לווילה

עודכן לאחרונה: 6.1.2022 / 19:50

קלופ יצרף את הכוכב העולה של פורטו בעסקה גדולה, קוטיניו שוב מגלה את ערכו האמיתי, הגדולות נאבקות על ברוזוביץ', איקרדי ומואיז קן יחליפו קבוצות?

תקציר: אלקויאנו - ריאל מדריד 3:1/ספורט1

העברות

* הבלם הברזילאי סמיר, שלעתים משחק גם כמגן שמאלי, גם הוא עושה את דרכו מאודינזה לווטפורד - כידוע קבוצות שנמצאות תחת אותה בעלות.

שמועות

* בתקשורת האנגלית שוב מדווחים: ליברפול "קרובה" להחתים את כוכב פורטו לואיס דיאס, הקולומביאני בן ה-24, שבינתיים בין השאר אמור למלא את מקומם של מוחמד סלאח וסאדיו מאנה שעזבו לאליפות אפריקה. באנגליה טוענים שליברפול תשלם עליו 60 מיליון ליש"ט.

* ברצלונה והרכש: קוטיניו קרוב מאוד לעבור לאסטון וילה, אבל באנגליה טוענים: וילה היא רק אחת מתוך שש קבוצות פרמיירליג שהיו במגעים איתו. הברזילאי,שהיה אחד השחקנים היקרים בעולם, מעדיף לחכות להצעות קונקרטיות מארסנל וטוטנהאם כי הוא מעדיף להיות בקבוצות ש"קרובות לצמרת". אברטון ולסטר החליטו לוותר. בארסה רוצה "להיפטר" מהעול הכספי של חוזהו, ומוכנה למכור אותו בזול.

* עוד בברצלונה: מאמן יובנטוס מסימילאנו אלגרי הבהיר שקבוצתו לא תשחרר את אלבארו מוראטה שמבוקש על ידי צ'אבי. ב"מונדו דפורטיבו" מדווחים שבארסה האיצה את המגעים עם בלם צ'לסי אנדראס כריסטיאנסן שקרוב לסיכום על מעבר בקיץ בחוזה לארבע שנים. הקבוצה מקווה להשלים בימים הקרובים את המעבר של לוק דה יונג ויוסוף דמיר. נטו השוער דורש לעזוב, אבל המועדון מציב תנאים: קודם תביא הצעה ראויה, ואחר כך תחכה שנמצא מחליף ראוי.

* אחד השחקנים המבוקשים בחלון הוא מרסלו ברוזוביץ'. הקשר בן ה-29, שיהפוך לשחקן חופשי בקיץ, אמור היה להאריך חוזה באינטר, אבל למרות פגישות בין הצדדים הפרטים לא נסגרו - וכעת מעוניינות בו כמה מהבכירות ביבשת: טוטנהאם, אתלטיקו מדריד, יובנטוס ופריז סן ז'רמן.

* באנגליה ממשיכים לדווח: מנצ'סטר יונייטד "נחושה" להחתים את קשר וולבס, רובן נבס, הפורטוגלי בן ה-24, שעשוי להימכר ב-40 מיליון סקווידס.

* יורגן לוקאדיה, חלוצה ההולנדי של ברייטון, עבר לבוכום הגרמנית.

שחקן פורטו לואיס דיאס. רויטרס
כמה הוא שווה? דיאס/רויטרס
פיליפה קוטיניו שחקן ברצלונה. רויטרס
פעם הוא היה השחקן הכי לוהט בעולם, היום וילה עושה טובה שהיא לוקחת אותו. קוטיניו/רויטרס

* ניוקאסל הציעה 22.5 מיליון ליש"ט ואת שון לונגסטאף לאברטון תמורת המגן השמאלי לוקא דין, אבל כרגע נראה שהמגן הצרפתי לא צפוי לקבל שחרור.

* קשישטוף פיונטק צפוי לעבור מהרטה ברלין לפיורנטינה אחרי שלא הצליח בבירת גרמניה. השאלה היא כיצד ההעברה המסתמנת הזו תשפיע על דושאן ולאחוביץ'.

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 5.1: קוטיניו בשיחות עם וילה, יונייטד סימנה שני קשרים

לכתבה המלאה
מאורו איקרדי שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
חוזר לאיטליה? איקרדי/רויטרס

* ארון ראמזי דחה הצעה להצטרף לברנלי. הוולשי רוצה להישאר ביובנטוס עד תום החוזה שלו בקיץ 2023, למרות ההצהרה של המאמן אלגרי על כוונתו לשחרר את הקשר.

* פריז סן ז'רמן מעוניינת בעסקת חליפין עם יובנטוס, במסגרתה היא תעביר את מאורו איקרדי לאיטליה תמורת מואיז קן.

* בניגוד לשמועות והדיווחים, באיירן מינכן לא מתכננת להגיש הצעות על ראפיניה מלידס או על דוני ואן דה בק ממנצ'סטר יונייטד. לפי הדיווח, זה לא יקרה בינואר ולא בקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully