וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 5.1: קוטיניו בשיחות עם וילה, יונייטד סימנה שני קשרים

עודכן לאחרונה: 5.1.2022 / 17:46

הברזילאי עשוי להגיע בהשאלה, השדים האדומים בעקבות נבס מוולבס וקמארה ממארסיי. טריפייר נחת בניוקאסל לקראת חתימה, וידיגאל פוטר, אלגרי הצהיר: "מוראטה נשאר ביובה"

סיכום שנה - קליפ פספוסים/ספורט1

רשמי

* חבר חדש לערן זהבי: פ.ס.וו איינדהובן רכשה מהירנביין את הקשר בין ה-23, ג'ואי ויירמן. קשר אחר של פ.ס.וו, דייבי פרופר, הודיע על פרישה מכדורגל בגיל 30 בלבד: "אני מרגיש הקלה".

* מאמן מכבי תל אביב לשעבר, ליטו וידיגאל, פוטר ממוריירנסה הפורטוגלית בתום חמישה משחקים בלבד על הקווים, מתוכם הפסיד בארבעה. ההפסד האחרון, 2:1 לטונדלה, שבאופן אירוני מאמנה הוא פאקו אייסטרן, אקס נוסף של הצהובים - גזר את דינו של וידיגאל שקבוצתו ספגה בדקה ה-100.

* היפני בן ה-26 הייאו קוואבה חתם בוולבס. קשר מרכז השדה הפך ליפני הראשון אי פעם בתולדות הזאבים אחרי חצי עונה מוצלחת במיוחד בגראסהופרס השווייצרית.

* ילד הפלא הפולני, קצפר קוזלובסקי בן ה-18, חתם בברייטון. הוא נרכש מפוגון וחתם עד 2026, אולם את חצי העונה הקרובה יעביר כמושאל אצל מוליכת הליגה הבלגית אוניון סן ז'ילואז.

וולבס מודיעה על היפני הראשון בתולדותיה

שמועות

* מגן אתלטיקו מדריד ונבחרת אנגליה, קירן טריפייר, נחת בניוקאסל לקראת הפיכתו לרכש הראשון של המועדון תחת הבעלות החדשה. אלופת ספרד קיוותה שהאנגלי ישאר, אך הוא הבהיר כי ברצונו לשוב לממלכה, והוא צפוי להצטרף למגפייז תמורת 12 מיליון פאונד. התנאים האישיים כבר סוכמו, וכעת כל שנותר הוא לעבור את הבדיקות הרפואיות.

* ארבע קבוצות פרמיירליג חושקות במגן השמאלי של אברטון, לוקה דין. אחת הקבוצות, צ'לסי, התעניינה בשחקן בעקבות פציעתו של בן צ'ילוול שלא צפוי לחזור העונה, כאשר כעת הצטרפו אליה במירוץ ווסטהאם, ניוקאסל וקבוצה נוספת ששמה לא נחשף. גם נאפולי הביעה התעניינות בשחקן, אך ברצונה להוסיף אופציית רכישה לעסקה, דבר שלא עונה על הדרישות של הטופיז.

* נישאר בניוקאסל, שמעוניינת בשני בלמים: דייגו קרלוס מסביליה וסמואל אומטיטי מברצלונה. בנוגע לצרפתי, המגפייז ירצו לצרפו בהשאלה עד לסיום העונה עם אופציית רכישה.

* קשר יובנטוס ארון ראמזי סירב להצעה מברנלי, כך טוען ג'אנלוקה די מארציו. הוולשי והגברת הזקנה מעוניינים בפרידה, אך המשכורת הגבוהה מהווה מכשול עבור לא מעט קבוצות. די מארציו טעם כי ניוקאסל שאלה לגביו עוד לפני חג המולד.

* מסימיליאנו אלגרי התייחס לעתידו של חלוץ יובנטוס, אלברו מוראטה, שהוזכר כמועמד להגיע לברצלונה: "בעוד ראמזי יעזוב, מוראטה נשאר. הייתה לי שיחה איתו פנים אל פנים ואמרתי לו שהוא נשאר ב-100% ולא עוזב בינואר, נגמר הסיפור".

אלברו מוראטה שחקן יובנטוס עם מסימיליאנו אלגרי. רויטרס
נשאר באיטליה. מוראטה עם אלגרי/רויטרס

* אסטון וילה נמצאת בקשר ישיר עם סוכנו של קשר ברצלונה, פיליפה קוטיניו, כך טוען פבריציו רומאנו. הצדדים דנו בנוגע לעסקת השאלה אפשרית, כאשר השחקן ערוך לכך שהוא יעזוב את קטאלוניה.

* מנצ'סטר יונייטד סימנה שני קשרים: רובן נבס מוולבס ובובקאר קמארה ממארסיי. הפורטוגלי ששיחק השבוע ב-0:1 של הזאבים על השדים האדומים נמצא תחת חוזה עד 2024, בעוד קשר הצרפתים בן ה-22 מסיים חוזה בתום העונה ויכול לנהל מו"מ לקראת מעבר בחינם בקיץ הקרוב. גם ניוקאסל ורומא חושקות בקמארה.

לורנצו אינסינייה שחקן נאפולי. רויטרס
בקרוב ביבשת אחרת. אינסינייה/רויטרס

* מעברו של לורנצו אינסינייה לטורונטו מה-MLS הושלם, כך טוענים באיטליה. בארץ המגף פורסם סרטון בה השחקו מתועד בפגישה שנערכה אמש בה נכחו סוכנו, רעייתו ומתווך בעסקה. ביציאה מהפגישה, שחקנה של נאפולי ונבחרת איטליה סירב לענות לשאלות העיתונאים. אם וכאשר יעבור, אינסינייה יגיע לקנדה בקיץ, אז יסיים את חוזהו במועדון עימו הוא כל כך מזוהה.

* אחרי ארסנל וטוטנהאם, גם סביליה וגנואה מעוניינות בשחקן יובנטוס, דיאן קולוסבקי. הביאנקונרי מעוניינים למכור את השחקן תמורת 35 מיליון יורו, בעוד האנדלוסים רוצים לצרפו בהשאלה עד לתום העונה עם אופציית רכישה. גנואה, לעומת זאת, צפויה להיתקל בסירוב שכן הוא מעוניינות להביאו בהשאלה בלבד.

* האם גאביגול בדרך חזרה לאירופה? כוכבה של פלמנגו, גבריאל ברבוסה, שלא הצליח בעבר באינטר ובבנפיקה, מעורר עניין בווסטהאם. באנגליה מדווחים כי הפטישים מעוניינים לצרפו בהשאלה לעונה וחצי, עם אופציית או חובת רכישה. פלמנגו אינה מעוניינת להיפרד מהחלוץ, אך הוא נחוש לנסות את מזלו פעם נוספת, והוא ביקש מהמועדון הנוכחי שלו שיאפשרו לו לשוחח אם האנגלים, אם וכאשר תגיע הצעה.

גביגול שחקן פלמנגו. Wagner Meier, GettyImages
בדרך לפרמיירליג? גאביגול/GettyImages, Wagner Meier

* מגן ארסנל, איינסלי מייטלנד ניילס, צפוי לעבור בהשאלה לרומא. האנגלי שמחזיק בחוזה לעוד שנה וחצי יושאל עד לסיום העונה הנוכחית, כאשר בהסכם אין אופציית רכישה.

* מעבר ישיר בדרום צרפת: המגן השמאלי של מארסיי, ג'ורדן אמאבי, צפוי להשלים היום את המעבר ממארסיי לניס בהשאלה עם אופציית רכישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully