וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר נגד הקלישאות אחרי מכבי ת"א: "צריך למנף את הניצחון הזה"

מאמן מכבי חיפה בטוח שגם אחרי המהפך הגדול, שחקניו לא יורידו רגל מהגז מול מכבי פתח תקוה (שבת, 17:45, ספורט3). הקפטן נטע לביא נכלל בסגל וצפוי לשחק. המלאבסים וקלינגר מתכוננים ל"מלחמה על החיים", ניקולאסקו לא נרשם בזמן וגם עוואד יייעדר

שערי המחזור ה-16 בליגת העל/ספורט1

מכבי פתח תקוה

נועלת הטבלה, מכבי פתח תקוה, שנמצאת במרחק חמש נקודות מהקו האדום, תארח מחר את האלופה מכבי חיפה (שבת, 17:45, ספורט3), בתקווה להפתיע אותה ולקטוע רצף ארוך של תשעה משחקי ליגה ללא ניצחון, מתוכם שמונה הפסדים. משחק הבכורה של המאמן ניר קלינגר במחזור שעבר הסתיים בהפסד כואב ודרמטי להפועל תל אביב, משער שספגה הקבוצה בדקה ה-96, והשבוע דיברו במועדון על הרצון הגדול לצאת לדרך חדשה ולהתחיל את מסע ההישרדות בליגת העל.

האצטדיון צפוי להיות כמעט מלא לאור העובדה שאתמול הופשרו למכירה כ-3000 כרטיסים נוספים עבור אוהדי הירוקים, אחרי שמספר ליקויים תוקנו לבקשת משרד הכלכלה והתעשייה.

קלינגר צפוי לפתוח במערך של חמישה שחקני הגנה, כאשר מרכוס דיניז ישחק לצדם של דניאל פלשר ואור בלוריאן במרכז ההגנה ומוחמד הינדי יפתח בעמדת המגן השמאלי. מהסגל יעדרו שלו דניאל המוצהב וכן אור אינברום שהצטרף השבוע, אך עדין מרצה עונש הרחקה ולא יהיה בסגל.

"ברור לכולנו שאנחנו במלחמת הישרדות, מלחמה על החיים שלנו", אמר קלינגר לקראת המשחק. "אנחנו יודעים בדיוק כמה משחקים עוד נשארו ונגד מי, ואני מאוד מאוד מאמין וגם מרגיש את זה שהשחקנים מוכנים למאבק הזה ורוצים להיאבק. ברור לנו שאנחנו פוגשים יריבה מאוד קשה, הקבוצה הטובה בליגה שמציגה את הכדורגל הכי טוב, אבל אנחנו מראש אף פעם לא מרימים ידיים, נרים את הקבוצה בצורה הכי טובה שיש, וכמו שאמרתי - מלחמה על החיים זה הסלוגן שלנו וזה המוטו מעכשיו. זה מה שעשינו, עושים ונעשה. אנחנו מאוד מאוד רוצים לשרוד ואני מאמין שגם נעשה את זה בסוף העונה", הוסיף המאמן.

"הרגשנו רע מאוד בסיום המשחק האחרון, אחרי שספגנו את השער בדקה האחרונה של המשחק", הודה החלוץ ג'יימס אדניי. "עבדנו כל השבוע על שיפור היכולת, לקראת המשחק נגד מכבי חיפה. יש לנו הרגשה טובה לקראת המשחק ואני יכול להגיד שאנחנו מוכנים לצאת לקרב נגד חיפה ואני מאמין שנוציא תוצאה חיובית.. התחושות מאז הגעתו של ניר קלינגר טובות ואני מאמין שהדברים יתחילו להשתנות ולהיראות טוב יותר מעכשיו".

מי שלא יעמוד לרשות קלינגר מחר הוא המולדבי יון ניקולאסקו. החלוץ החדש שנחת בקבוצה כבר עבר בבקרת התקציבים, אולם השחרור הבינלאומי שלא לא הגיע בזמן ולכן הבכורה שלו תידחה. שחקן התקפה נוסף שייעדר הוא החלוץ מוחמד עוואד, ששוב התלונן על כאבים במפשעה.

הרכב משוער: אריק ינקו, ינון אליהו, מרכוס דיניז, אור בלוריאן, דניאל פלשר, מוחמד הינדי, איתן אזולאי, ארד בר, ניקו אולסק, ג'יימס אדניי, לאמק בנדה.

שחקן נבחרת מולדובה יון ניקולאסקו. רויטרס
בירוקרטיה תמנע את שיתופו נגד כמבי חיפה. ניקולאסקו/רויטרס

מכבי חיפה

כפי שפרסמנו בוואלה! ספורט, נטע לביא חוזר לסגל מכבי חיפה. הקפטן קיבל הבוקר (שישי) אישור סופי לשוב לשחק והוא עשוי ליטול חלק במשחק בפתח תקוה - הוא לא יפתח בהרכב, אבל לא מן הנמנע שיעלה מהספסל לדקות ראשונות מאז אוקטובר. לעומתו, ריאן סטריין וחוסה רודריגס הפצועים לא יהיו בסגל, כך לעמדת המגן הימני יוסט רז מאיר ובצד שמאל יפתח סאן מנחם.

המאמן ברק בכר אמר לקראת המשחק: "דיברתי עם השחקנים על המשחק נגד מכבי תל אביב, אני לא מתחבר לקלישאה של 'להוריד את השחקנים לקרקע', אלא ההפך - צריך למנף את הניצחון הזה. השחקנים על הקרקע, אנחנו במקום השני והם יודעים שאנחנו רוצים להיות במקום הראשון. אם נהיה אמיתיים, היו גם דברים פחות טובים במשחק האחרון, ואם נשחק כמו ששיחקנו בחצי הראשון נגד מכבי תל אביב, לא ננצח את המשחק הבא. מכבי פתח תקוה במקום האחרון וזה משחק מאוד מסוכן, כי היא תילחם על החיים שלה ויש לה מאמן חדש. צריך לבוא בשיא הפוקוס".

בכר סיפר על "חוק 24 השעות" שהנהיג בקבוצה - לפיו "חוגגים או מתאבלים" תוצאה במשחק כלשהו רק למשך יממה אחת. "מותר לחגוג, אפילו מותר לחגוג מעל ומעבר אחרי ניצחונות, ומצד שני אפשר גם להתאבל ולהיכנס לדיכאון במשך 24 שעות, אבל אחרי זה 'נקסט'. השחקנים עשו ניצחון גדול, אבל מהיום אנחנו בפוקוס מלא על המשחק הזה. בטוח שהקהל בטירוף אחרי הניצחון האחרון, ובטוח שהוא יעזור לנו לעשות משחק טוב גם מחר".

הרכב משוער: ג'וש כהן, רז מאיר, בוגדאן פלאניץ', שון גולדברג, סאן מנחם, עלי מוחמד, מוחמד אבו פאני, צ'ארון שרי, עומר אצילי, דולב חזיזה, דין דוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
לא להוריד רגל מהגז. בכר/מאור אלקסלסי

טריוויה

* מכבי חיפה ניצחה בכל ארבעת הביקורים האחרונים שלה אצל מכבי פתח תקוה, ובכולם על חודו של שער.

* הניצחון הביתי האחרון של מכבי פתח תקוה על הירוקים היה במאי 2015, אז עומר דנינו קבע 0:1 במסגרת הפלייאוף העליון.

* מכבי חיפה ברצף של שמונה ניצחונות, בדיוק כפי שעשתה בשלב דומה בעונה שעברה (עד שנעצרה ב-1:1 מול הפועל באר שבע). רצף ארוך יותר לא היה לה מאז עונת 2009/10, אותה החלה עם 10 ניצחונות.

* מכבי חיפה כבשה 42 שערים עד כה, מתוכם 11 ברבע השעה האחרונה. למכבי פתח תקוה יש 12 בסך הכול.

* מכבי פתח תקוה השיגה רק נקודה אחת מ-27 האחרונות וכבשה שלושה שערים בלבד בשמונת המחזורים הללו.

* מכבי פתח תקוה גם ברצף של חמישה הפסדי ליגה - הארוך ביותר שלה מאז שבעת ההפסדים במרץ-אפריל 2017.

משחקי המחזור ה-17:

שבת, 15:00: הפועל חיפה - הפועל תל אביב (ספורט3)
שבת, 17:30: הפועל נוף הגליל - עירוני קרית שמונה
שבת, 17:45: מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה (ספורט3)
שבת, 20:00: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע

ראשון, 19:00: הפועל חדרה - מכבי נתניה
ראשון, 20:15: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד (ספורט1)

שני, 20:15: בני סכנין - הפועל ירושלים (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully