וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן החמיץ פנדל בניצחון מילאן על רומא, 1:1 בין יובנטוס לנאפולי

עודכן לאחרונה: 7.1.2022 / 21:27

השבדי לא דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-90, אך הרוסונרי ניצחו 1:3 והפער מהפסגה צוצמם לנקודה. מרטנס וקייזה כבשו בחלוקת הנקודות, 3:3 דרמטי ללאציו, אינטר תזכה בניצחון טכני?

תקציר: מילאן - רומא 1:3/ספורט1

הסיבוב השני בליגה האיטלקית היה אמור לצאת היום (חמישי) לדרך עם מחזור מלא של עשרה משחקים. אלא שמכת קורונה קשה בארץ המגף שיבשה זאת לחלוטין. אינטר עלתה למגרש בבולוניה, אך צפויה לקבל ניצחון טכני אחרי שיריבתה מוכת הקורונה לא הופיעה. גם המשחקים של טורינו מול אטאלנטה, סאלרניטנה מול ונציה ואודינזה מול פיורנטינה לא צפויים להתקיים בגלל סיבה דומה. מי שכן שיחקו בין השאר הן מילאן ורומא, במשחק שהסתיים ב-1:3 מוחץ לרוסונרי - על אף שזלאטן איברהימוביץ' החמיץ פנדל בדקה ה-90.

שחקני מילאן חוגגים נגד רומא. MIGUEL MEDINA, GettyImages
חגיגה בסן סירו. שחקני מילאן נהנים מול רומא/GettyImages, MIGUEL MEDINA

מילאן - רומא 1:3

הרוסונרי יצאו לפגרת החורף עם 2:4 בחוץ על אמפולי וידעו שמשחק החזרה יהיה קשה בהרבה, אבל זה ממש לא מנע מהם לשמור על היכולת ההתקפית הטובה ולהיצמד למוליכה והיריבה העירונית אינטר. גם בלי זלאטן איברהימוביץ' שישב על הספסל (ואחרי שעלה לכר הדשא החמיץ פנדל), כבר אחרי 17 דקות עלתה מילאן ליתרון כפול מול החבורה של ז'וזה מוריניו, כשתחילה היה זה אוליבייה ז'ירו שדייק בבעיטת פנדל בדקה השמינית ובחלוף תשע דקות היה זה ג'וניור מסיאס הברזילאי שקבע 0:2.

חמש דקות לפני הירידה למחצית הצליח טמי אברהם לצמק ל-2:1, אבל רומא הסתבכה כשההולנדי ריק קארסדורפ ספג כרטיס צהוב שני ואדום בדקה ה-74 ואת תוצאת המשחק חתם רפאל ליאו הברזילאי. אם זה לא היה מספיק קשה עבור רומא, עמוק בתוספת הזמן גם ג'אנלוקה מנצ'יני ספג כרטיס צהוב שני ואדום ורומא נותרה בתשעה שחקנים בלבד, אבל איברהימוביץ' ראה את הבעיטה שלו מהנקודה הלבנה נהדפת על ידי רוי פטריסיו וכך נמנעה ממנו אפשרות לחגוג שער נגד מאמנו בעבר, שירד למקום השביעי והסתבך עוד יותר בקרב על ארבעת המקומות הראשונים.

עוד בוואלה!

קלאסיקו מחוץ למגרש: על הקרב על הולאנד בין ברצלונה לריאל מדריד

לכתבה המלאה
שחקן יובנטוס פדריקו ברנרדסקי מול שחקן נאפולי דריס מרטנס. Stefano Guidi, GettyImages
שער היתרון שלו לא הספיק. מרטנס מול ברנרדסקי/GettyImages, Stefano Guidi

צפו בתקציר: יובנטוס - נאפולי 1:1

תקציר: יובנטוס - נאפולי 1:1/ספורט1

יובנטוס - נאפולי 1:1

אחרי ניצחונה של מילאן, גם נאפולי, שהחסירה שחקנים רבים ואת מאמנה לוצ'יאנו ספאלטי שנדבק בקורונה, רצתה לצבור נקודות חשובות במאבק האליפות. מנגד, יובנטוס קיוותה לנצח יריבה מהטופ 4 ולהתקרב למקומות המובילים לליגת האלופות. בפועל, שתי הקבוצות יצאו מעט מאוכזבות ממשחקן הראשון ב-2022 אחרי חלוקת נקודות בטורינו. מלך שערי האורחת בכל הזמנים, דריס מרטנס, העלה את קבוצתו ליתרון בדקה ה-23 עם בעיטה שטוחה ומדויקת לפינה הרחוקה, בעוד פדריקו קייזה מצא את אותה הפינה בדקה ה-54 אחרי שהבעיטה שלו פגעה בסטניסלב לובוטקה וחדרה לרשת.

עבור נאפולי מדובר במשחק ליגה שני ללא ניצחון, והיא רחוקה שש נקודות מאינטר, לה יש משחק בעקבות דחיית המפגש היה אמור להתקיים היום נגד בולוניה. יובנטוס מדורגת במקום החמישי, שלוש נקודות מתחת לאטאלנטה הרביעית, שגם המשחק שלה היום נגד טורינו נדחה.

שחקני אינטר מתחממים. רויטרס
עלתה לחימום, אבל היריבה לא הופיעה/רויטרס

בולוניה - אינטר (בוטל)

האלופה ומוליכת הטבלה ניצחה את שבעת משחקיה האחרונים בליגה ואמורה לקבל ניצחון שמיני ברציפות, או לפחות שלוש נקודות מבלי לשחק. שחקני האלופה עלו לחימום בכר הדשא בבולוניה וירדו ממנו אחרי שהיריבה לא הופיעה למשחק בגלל מכת קורונה קשה. בסרייה א' התעקשו שהמשחק יתקיים ולכן שחקני בולוניה צפויים להיענש בהפסד טכני, אם כי הם לבטח יערערו עליו.

סרגיי מילינקוביץ' סאביץ', שחקן לאציו. Marco Rosi - SS Lazio, GettyImages
חילץ נקודה עבור לאציו. מילינקוביץ' סאביץ'/GettyImages, Marco Rosi - SS Lazio

לאציו - אמפולי 3:3

אחת ההפתעות הנעימות של העונה באיטליה התקרבה לניצחון יוקרתי באולימפיקו, אך נאלצה להסתפק בנקודה בלבד. נדים בייראמי העלה את האורחת לפנדל בדקה השישית, סימון זורקובסקי הדהים את המארחת כשקבע 0:2 כעבור שתי דקות. צ'ירו אימובילה צימק (14) וסרגיי מילינקוביץ' סאביץ' (66) איזן, אך השוויון החזיק מעמד תשע דקות בלבד עד שפדריקו די פרנצ'סקו קבע 2:3. פנדל של אימובילה נעצר אצל השוער גוליימו ויקאריו בדקה ה-87, אך לשמחתו מילינקוביץ' סאביץ' השלים צמד דרמטי בדקה ה-93 שקבע את תוצאת המשחק.

צפו בתקציר הניצחון של קליארי על סמפדוריה

תקציר: סמפדוריה - קליארי 2:1/ספורט1

משחקים נוספים:

סמפדוריה - קליארי 2:1

לקליארי: אלסנדרו דיולה (55), לאונדרו פאבולטי (71).
לסמפדוריה: מנולו גביאדני (18)

ספציה (פודגוראנו) - ורונה 2:1

לוורונה: ג'אנלוקה קפרארי (59, 70)
לספציה (סוף פודגוראנו לא שותף): מרטין ארליץ' (85)

צפו ב-1:2 של ורונה על ספציה

תקציר: ספציה - ורונה 2:1/ספורט1

ססואולו - גנואה 1:1

לססואולו: דומניקו ברארדי (55)
לגנואה: מתיאה דסטרו (7

המשחקים שנדחו הם:

בולניה - אינטר
אטאלנטה - טורינו
סאלרניטנה - ונציה
פיורנטינה - אודינזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully