וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי גוטמן סיים את דרכו כמאמן הפועל כפר סבא

אחרי ניצחון בודד ב-9 המחזורים האחרונים, הירוקים החליטו לבצע זעזוע. גוטמן: "לצערי, פערים גדולים בהשקפה ובציפייה גרמו לפרידה". וגם: אורי זוהר שב להפועל ראשון לציון

סיכום שנה - קליפ פספוסים/ספורט1

אורי גוטמן סיים את דרכו כמאמן הפועל כפר סבא. מעמדו של גוטמן התערער מאוד בשבועות האחרונים והיום (רביעי) הוחלט במועדון להיפרד ממנו אחרי 18 מחזורים בליגה הלאומית.

גוטמן אמר: "אני מודה להנהלת כפר סבא על ההזדמנות לאמן את הקבוצה. לצערי, פערים גדולים בהשקפה ובציפייה גרמו לפרידה. אני משאיר חדר הלבשה חזק ומאוחד וקבוצה שנמצאת 4 נקודות מהמקום ממנו עולים לליגת העל. אני רוצה להודות לארגון האוהדים העורק הירוק שתמך בקבוצה בכל עת. מאחל הצלחה גדולה למועדון הכדורגל הפועל כפר סבא".

אורי גוטמן מאמן הפועל כפר סבא. אודי ציטיאט
נפרד מהירוקים. גוטמן/אודי ציטיאט

גוטמן הוביל את כפר סבא לפתיחת עונה טובה. ב-9 המחזורים הראשונים הקבוצה לא הפסידה כלל וצברה 19 נקודות מ-27 אפשריות והתמקמה בצמרת. אלא שאז החלה תקופה לא טובה ממנה הירוקים לא יצאו. ב-9 המחזורים האחרונים כפר סבא השיגה ניצחון בודד, הפסידה 4 פעמים והידרדרה בטבלה.

הירוקים מדורגים במקום השישי, מרחק 4 נקודות מהמקום השני שמוביל לליגת העל, אבל במועדון לא היו מרוצים מהיכולת של הקבוצה והרגישו שנדרש שינוי בעמדת המאמן כדי לצאת לדרך חדשה.

עוד בוואלה!

הוכנבוים פוטר מהפועל נוף הגליל, סילבס מועמד, מאבוקה חתם

לכתבה המלאה

הפועל ראשון לציון מתחזקת

אחרי ששב לקדנציה נוספת, המאמן איסמעיל עאמר החזיר היום להפועל ראשון לציון את הקשר אורי זוהר, ששיחק בקבוצה בעונה שעברה וכבש 5 שערים.

שחקן הפועל ראשון לציון אורי זוהר לצד סוכנו ברק בדש. באדיבות הפועל ראשון לציון,
חזר לקדנציה נוספת. אורי זוהר עם סוכנו ברק בדש/באדיבות הפועל ראשון לציון

זוהר בן ה-22, שהגיע ממ.ס. אשדוד, אמר לאחר החתימה בקבוצה מעיר היין: "אני שמח לחזור למקום שהוא כמו בית בשבילי. בטוח שנעמוד במטרות שלנו ונחזיר את המועדון למקום שהוא צריך להיות בו! בעזרת השם נעשה ונצליח. יאללה ראשון!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully