וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי ברדה יחליף את ירון הוכנבוים בהפועל נוף הגליל

עודכן לאחרונה: 5.1.2022 / 19:54

המאמן, שעבד עם סלובודן דראפיץ' בשנים האחרונות, יוצא לדרך עצמאית ויפגוש את שותפו לשעבר כבר במחזור הקררוב

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל נוף הגליל 0:3/ספורט1

שי ברדה סיכם הערב (רביעי) בהפועל נוף הגליל ויחליף בתפקיד את ירון הוכנבוים שפוטר מוקדם יותר. הקבוצה הודיעה: "הנהלת המועדון הגיעה הערב להבנות עם המאמן שי ברדה שיחליף את ירון הוכנבוים. החתימה הרשמית תהיה מחר בבוקר לפני אימון הבכורה שלו במועדון". מנכ"ל המועדון גיל ברעם: "מודים לירון על תקופה יפה בהפועל נוף הגליל, מאחלים הצלחה לשי ברדה ומאמינים שיעמוד במשימה להישאר בליגה".

מוקדם יותר הוכנבוים שילם את המחיר על התוצאות הרעות בתקופה האחרונה ופוטר מתפקידו, אחרי שהוביל את הקבוצה לעליית ליגה בעונה שעברה. הוכנבוים סיים את הקדנציה הרביעית שלו במועדון אחרי חמישה הפסדי ליגה רצופים.

ירון הוכנבוים, מאמן הפועל נוף הגליל. דני מרון
חמישה הפסדים רצופים הובילו לסיום ההתקשרות. הוכנבוים/דני מרון

הפיטורים של הוכנבוים היו כאמור הזעזוע הגדול ביום עמוס במיוחד אצל העולה החדשה. עוד לפני כן המגן הימני ארנסט מאבוקה, שכבר סיכם לפני כמה ימים, עבר את הבדיקות הרפואיות בהצלחה וחתם באמצעות סוכנו שחר גרינברג. הקמרוני, שזכה עם מכבי חיפה באליפות בעונה שעברה, סיים את חוזהו אצל הירוקים בקיץ האחרון ומאז נותר ללא קבוצה, אולם בנוף הגליל סיפרו כי המגן בן ה-33 נמצא בכושר טוב ואף ייכלל בסגל בשבת נגד עירוני קרית שמונה.

לעומתו, החלוץ לנרי קהינדה שכבר סיכם את תנאיו, לא יצטרף. בנוף הגליל ציפו לבואו של הניגרי, אך קבוצתו הטורקית אומרנייספור דרשה תשלום עבור שחרורו ולא אישרה לו לעזוב לישראל. בשל הסחבת והקשיים החדשים שצצו, בנוף הגליל החליטו לא להמתין יותר לשחקן והחלו לפעול בניסיון לצרף את לוסיו, שקיבל הודעה מהפועל תל אביב שהוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה חדשה.

בקבוצה לא מצליחים להנחית בישראל גם את הבלם הברזילאי, גוטי שממתין לאישורי כניסה לארץ. בנוף הגליל מעוניינים לעשות לבלם סדרת בדיקות כדי לוודא שהחלים לחלוטין אחרי הניתוח בכתפו, בטרם יקבלו החלטה סופית אם להשאירו בסגל או לשחררו ולצרף במקומו בלם זר חדש.

ארנסט מאבוקה, הפועל נוף הגליל. הפועל נוף הגליל, אתר רשמי
חתם רשמית וייכלל בסגל בשבת. מאבוקה מוצג/אתר רשמי, הפועל נוף הגליל

משחקי המחזור הבא בליגת העל

הפועל חיפה - הפועל תל אביב
הפועל נוף הגליל - עירוני קרית שמונה
מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה
מכבי תל אביב - הפועל באר שבע
הפועל חדרה - מכבי נתניה
בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד
בני סכנין - הפועל ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully