וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקורונה הכריעה: המשחק בין ליברפול לארסנל בגביע הליגה נדחה

התפשטות הנגיפים אצל המרסיסיידרס הובילה לדחיית משחק החוץ בחצי הגמר שהיה אמור להיערך בחמישי. המשחק יתקיים ב-20.1, הקבוצות ייפגשו בשבוע הבא באנפילד למשחק הראשון

תקציר: צ'לסי - ליברפול 2:2/ספורט1

אחרי התפרצות הקורונה שחוותה ליברפול בימים האחרונים, היום (רביעי) נודע כי משחק החוץ של הקבוצה בחצי גמר גביע הליגה נגד ארסנל, שהיה אמור להתקיים מחר, נדחה ל-20 בינואר.

סאדיו מאנה שחקן ליברפול. רויטרס
המשחק בלונדון נדחה. שחקני ליברפול/רויטרס

עוד לפני משחק הליגה נגד צ'לסי בראשון, האדומים הודיעו כי מאמן הקבוצה יורגן קלופ התגלה כחיובי לקורונה, כמו גם אליסון, ג'ואל מאטיפ ורוברטו פירמינו. אתמול נודע כי שחקנים נוספים נדבקו בנגיף, והיום גם פפ ליינדרס, שמילא את מקומו של קלופ על הקווים נגד צ'לסי, התגלה כחיובי בבדיקה. יש לציין כי בנוסף ליברפול חסרה כמה שחקנים פצועים, כמו גם את מוחמד סלאח, סאדיו מאנה ונאבי קייטה שנסעו לאליפות אפריקה.

בעקבות ההתפרצות הקבוצה ביטלה את האימון שהיה אמור להיערך אתמול בערב, והיום המועדון סגר באופן זמני את מגרש האימונים, ובממלכה טוענים כי המתחם יהיה סגור ל-48 שעות לפחות.

עוד בוואלה!

לוקאקו נקנס בחצי מיליון יורו והתנצל: "אל תפקפקו במחויבות שלי"

לכתבה המלאה
יורגן קלופ מאמן ליברפול עם השחקנים. Laurence Griffiths, GettyImages
לא הצליחו להעמיד סגל. שחקני ליברפול עם קלופ/GettyImages, Laurence Griffiths

ליברפול טענה שאין ביכולתה להעמיד סגל של 14 שחקנים למפגש, ולאור זאת ביקשה ממארגני גביע הליגה לדחות את המשחק. היום, הבקשה נענתה בחיוב. המפגש בין שתי הקבוצות בחמישי הבא באנפילד, שהיה אמור להיות משחק הגומלין, יהיה המשחק הראשון במפגש הכפול, בעוד הגומלין ייערך בלונדון שבוע לאחר מכן, ב-20 בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully