וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור אינברום ויון ניקולאסקו הושאלו למכבי פתח תקוה

עודכן לאחרונה: 5.1.2022 / 20:22

שחקן הכנף שהגיע מאשדוד ישתף פעולה עם קלינגר בקבוצה רביעית. למלאבסים אופציית רכישה על החלוץ המולדבי, שהבקיע באוקטובר מול נבחרת ישראל

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי פתח תקוה 1:2/ספורט1

אור אינברום הושאל היום (רביעי) ממ.ס. אשדוד למכבי פתח תקוה. הוא חוזר לקדנציה שנייה במלאבס אחרי ששיחק בקבוצה עונה וחצי ועזב אותה בקיץ לטובת אשדוד. שחקן הכנף בן ה-25 למעשה מאחד כוחות עם ניר קלינגר בפעם הרביעית בקריירה. המאמן הוותיק הדריך אותו במ.ס. אשדוד, בית"ר ירושלים, הפועל תל אביב וכעת גם במכבי פתח תקוה.

אינברום שותף העונה ב-11 משחקי ליגה במדי אשדוד וכבש שני שערים. הוא לא יוכל לשחק עם מכבי פתח תקוה נגד מכבי חיפה ביום שבת בגלל שנותר לו משחק אחד בעונש ההרחקה אחרי שספג כרטיס אדום במדי אשדוד. אינברום כאמור שיחק עונה וחצי במכבי פתח תקוה. הוא סייע לה לעלות בחזרה לליגת העל בתום עונת 2019/20 והיה חלק מהקבוצה המפתיעה של העונה שעברה, שהעפילה לפלייאוף העליון.

אור אינברום שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
חצי עונה לא משכנעת באשדוד. אינברום/לירון מולדובן

כמו כן, המלאבסים צירפו בהשאלה עד לסיום העונה את החלוץ המולדבי, יון ניקולאסקו. השחקן השייך לדונאיסקה סטרדה מהליגה הבכירה בסלובקיה, עבר בדיקות רפואיות ויחתום מחר, כאשר לקבוצה אופציית רכישה בסיום העונה.

ניקולאסקו הינו שחקן נבחרת מולדובה, שבמשחק האחרון נגד נבחרת ישראל בחודש אוקטובר הבקיע את השער המצמק של האורחת באצטדיון טרנר. שחקן נבחרת מולדובה אשר היווה חלק מסגל הנבחרת המולדובית שהגיעה לארץ בחודש אוקטובר האחרון ואף הבקיע מול נבחרת ישראל במשחק שנערך באצטדיון טרנר.

בקבוצה ממשיכים בחיפושים גם אחר שחקני התקפה נוספים כאשר השם הבולט הוא אדווין ג'סי מבית"ר ירושלים, שבפתח תקוה ממתינים שיקבל שחרור מהצהובים-שחורים.

עוד בוואלה!

נטע לביא צפוי לחזור לסגל מכבי חיפה נגד מכבי פתח תקוה

לכתבה המלאה

משחקי המחזור הבא בליגת העל

הפועל חיפה - הפועל תל אביב
הפועל נוף הגליל - עירוני קרית שמונה
מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה
מכבי תל אביב - הפועל באר שבע
הפועל חדרה - מכבי נתניה
בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד
בני סכנין - הפועל ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully