וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס המועמד המוביל לנוף הגליל אם הוכנבוים יסיים את תפקידו

ראשי המדורגת לפני האחרונה בליגת העל שוקלים לבצע שינוי על הקווים, השם החם הוא של המאמן שסיים את דרכו בהפועל חיפה באפריל האחרון. לוסיו יצטרף מהפועל תל אביב?

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל נוף הגליל 0:3/ספורט1

הפועל נוף הגליל נמצאת במשבר מקצועי עמוק ולראשונה מאז תחילת העונה ירדה אל מתחת לקו האדום. כעת לוואלה! ספורט נודע שבמועדון ישנן מחשבות לבצע שינוי בעמדת המאמן, כאשר חיים סילבס הוא המועמד המוביל לתפקיד אם תתקבל החלטה להיפרד מירון הוכנבוים.

כזכור, בעקבות סדרת ההפסדים האחרונה, זומן אתמול (שני) המאמן הוכנבוים לשיחה אצל המנכ"ל גיל ברעם בנוגע לעתידו בקבוצה, אולם השיחה לא יצאה לפועל בשל סיבות כאלה ואחרות. על פניו אומרים בנוף הגליל שהוכנבוים יאמן את הקבוצה גם במשחק הבית הקרוב נגד הפועל קרית שמונה בשבת באצטדיון גרין, אבל מאחורי הקלעים מתברר שכבר נעשו גישושים ונבדקו אופציות אחרות, כאשר סילבס הוא כעת השם המוביל. כידוע, סילבס לא אימן מאז שפוטר מהפועל חיפה באפריל האחרון.

ירון הוכנבוים מאמן הפועל נוף הגליל. אריאל שלום
הפגישה לא נערכה, הוכנבוים יסיים את תפקידו בנוף הגליל?/אריאל שלום

נוף הגליל ספגה חמישה הפסדי ליגה רצופים והקבוצה במשבר מקצועי גדול. השבוע נחת בישראל המגן הקמרוני ארנסט מאבוקה, שברגע שיסיים בידוד ובדיקת pcr שלילית, יעבור מבדקים רפואיים ויצטרף לאימונים לקראת חתימה. מי שיוכל להיכלל בסגל בשבת הוא הקשר איתן ולבלום שחתם לשנה וחצי, כפי שפורסם בוואלה! ספורט.

בנוסף לשניים האלו, בקבוצה מתכננים מהפכה גדולה בסגל השחקנים, כאשר בין היתר צפויים שני הזרים, קיזיטו וקווין פרייטר, שאיכזבו עד כה, להיות משוחררים ובמקומם יגיעו שחקנים חדשים. אחד המועמדים לחזק את התקפת הקבוצה הוא לוסיו, החלוץ הברזילאי שצפוי לעזוב בקרוב את הפועל תל אביב ובקבוצה ינסו לצרפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully