וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנרי קהינדה סיכם בהפועל נוף הגליל, איתן ולבלום חתם לעונה וחצי

עודכן לאחרונה: 29.12.2021 / 13:38

החלוץ קיבל אישור כניסה לישראל ויגיע מאומרנייספור שהחליטה לשחררו אחרי חצי עונה לא טובה. ולבלום חוזר לקדנציה שנייה

תקציר: הפועל נוף הגליל - מכבי נתניה 1:0/ספורט1

הפועל נוף הגליל ממשיכה להתחזק. אחרי הסיכום עם המגן הקמרוני ארנסט מאבוקה, הגיעו ראשי המועדון לסיכום גם עם החלוץ הניגרי לנרי קהינדה, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט. קהינדה, שהשתייך בעבר למכבי תל אביב ושיחק אצל ירון הוכנבוים בהפועל עכו ובהפועל עפולה, משתייך לאומרנייספור מהליגה השנייה בטורקיה, אבל לא נמצא בתכניות שלה אחרי חצי עונה לא טובה והיא החליטה להיפרד ממנו. כעת כל מה שנותר לנוף הגליל הוא לקבל את השחרור הבינלאומי מהקבוצה הטורקית. תנאיו של קהינדה כבר סוכמו, והוא מחוסן לקורונה וקיבל את אשרת הכניסה לישראל.

שחקן נוסף שמצטרף לקבוצה של ירון הוכנבוים, הוא הקשר איתן ולבלום, שחתם על חוזה לעונה וחצי בקבוצה. ולבלום ששוחרר השבוע מבני יהודה, שיחק בעונה שעברה בנוף הגליל. הקשר אמר: "שמח על המהלך, הפועל נוף הגליל כבר מזמן בית עבורי, יש לנו משימה לא פשוטה ואני מקווה שנעמוד בה בכבוד".

לנרי קהינדה שחקן הפועל עכו כובש שער. אדריאן הרבשטיין
קהינדה במדי הפועל עכו/אדריאן הרבשטיין

בנוף הגליל להגעתם של מאבוקה וקהינדה לישראל, על מנת שיצטרפו לסגל ויחזקו אותה, לקראת המשך המאבקים בליגת העל. בנוגע למגן הימני, מחכים בנוף הגליל לאישור דוקטור אשר שלמון ממשרד הבריאות כדי לאפשר את כניסתו לישראל.

שחקן נוסף שנמצא על הפרק וגם איתו יש כבר סיכום עקרוני על הגעתו, הוא הקשר הליברי דיוויד טווה, שחקנה של רוך ברסט הבלארוסית. טווה, 23, ממתין גם הוא לאישור ממשרד הבריאות, על מנת להיכנס לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully