וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב הובכו מהיכולת מול הרצליה: "זה היה מביש"

עודכן לאחרונה: 4.1.2022 / 8:57

הצהובים רשמו שיא שלילי של חמש שנים בקליעת נקודות בליגה והצביעו על חסרונו של ז'יז'יץ': "בלעדיו אנחנו לא יותר טובים בפנים מרוב הקבוצות". עסקת אנגולה תקועה, סורקין: "רוצים להימנע מהשיא השלילי באירופה"

תקציר: קרשיאקה - דרושאפקה 82:79/ספורט1

מכבי תל אביב ממשיכה לשקוע גם בליגת העל, אחרי שהפסידה אמש (שני) 71:59 לבני הרצליה בחוץ. בעקבות ההפסד ירדה מכבי למקום הרביעי בטבלה, בהתחשב באחוזי ההצלחה שלה, כשהיא מחזיקה במאזן חוץ שלילי העונה של ארבעה הפסדים מול שלושה ניצחונות בלבד.

הצהובים מיהרו לדבר על העייפות שהגיעו איתה אחרי הניצחון על הפועל ירושלים במוצאי שבת, עייפות שלדעתם הובילה את הקבוצה לקלוע שיא שלילי של חמש שנים בליגה עם 59 נקודות בלבד. חלק מאנשי מכבי לא אהבו לשמוע את הדברים הללו, "זה היה מתקבל בסיטואציות מסוימות, אבל לקלוע רק 59 נקודות? זה מביש".

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין עם יאניס ספרופולוס. ברני ארדוב
זה נראה רע מאוד. ווילבקין עם ספרופולוס/ברני ארדוב

בקבוצה עוד הצביעו על חסרונו של אנטה ז'יז'יץ' כדבר משמעותי מאוד בהפסד הנוכחי. "לא היה לנו מי שיתמודד עם אונואקו כמו שצריך, אנטה הוא היתרון הכי גדול שלנו העונה בליגה, ובלעדיו אנחנו לא יותר טובים בפנים מרוב הקבוצות", אמר אחד מאנשי מכבי.

רומן סורקין אמר בסיום כי: "לא יצאנו עם התוצאה שרצינו לצאת היום. במחצית השנייה לא שיחקנו כמו שרצינו, באנו עייפים מהמשחק הקודם שהיה לנו, זה לא תירוץ, צריכים להסתכל קדימה ולבוא מוכנים לבאסקוניה ליום חמישי. האין באמת מה להגיד כשאתה מפסיד, זה רק לתרץ, צריכים לבוא ולנצח. הכל יישמע כמו קלישאה, אפשר להגיד שהלו"ז קשה, שלושה משחקים בשישה ימים, אפשר להגיד הכל. צריכים לבוא ולנצח, ניצחנו וזה הביא לנו ארנגיה, יכולנו לנצח גם את המשחק הזה, צריכים להתפקס".

עוד בוואלה!

יאניס ספרופולוס: "לא קל לשחק פעמיים תוך פחות מ-48 שעות, היינו חסרי אנרגיה"

לכתבה המלאה
יאניס ספרופולוס, מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עד מתי הוא יחזיק במשרה שלו וימשיך להפסיד? ספרופולוס/ברני ארדוב

הצהובים יחזרו כבר היום לאימונים לקראת המשחק נגד באסקוניה ביום חמישי, כשנכון לעכשיו בקבוצה הבאסקית רק המאמן נבן ספאחיה חולה בקורונה ולא יגיע לישראל. שאר שחקני הסגל בריאים ובמכבי רוצים לעצור את רצף ההפסדים לפני שהופך לגדול בתולדות המועדון באירופה, "אנחנו רוצים להימנע מהשיא באירופה, אנחנו עובדים על זה. עוד לא הגענו לזה, אנחנו נעשה הכל כדי לא להגיע לשם", אמר סורקין.

במועדון ממשיכים לחפש אחר חיזוק, כשלוואלה! ספורט נודע כי נכון לעכשיו צירופו של בריאן אנגולה לא אמור לצאת לפועל, ובקבוצה היוונית הודיעו לשחקן כי הוא ממשיך.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully