וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "לא קל לשחק פעמיים תוך פחות מ-48 שעות, היינו חסרי אנרגיה"

עודכן לאחרונה: 3.1.2022 / 22:58

מאמן מכבי תל אביב ניסה להסביר את ההפסד לבני הרצליה: "אפשר היה לראות שאין לנו רגליים טריות לפי האחוזים לשלוש"

תקציר: קרשיאקה - דרושאפקה 82:79/ספורט1

במכבי תל אביב היו משוכנעים שרצף ההפסדים והתקופה הרעה הגיעה לסיומה עם הניצחון המתוק במחזור הקודם על הפועל ירושלים בקלאסיקו הישראלי. אלא שהערב (שני) הצהובים חזרו לסורם עם הפסד צורב, 59:71, בחוץ מול בני הרצליה. הקבוצה של ספרופולוס הייתה בתמונה במשך שלושה רבעים, אבל התפרקה ברבע האחרון וגם איבדה לקראת סיומו את ג'יילן ריינולדס, הגבוה הבכיר שלה שעשה עבירה חמישית. סקוטי ווילבקין הוביל את האורחים עם 13 נקודות בלבד, אבל מכבי חטפה 21 נקודות מאנדי ואנווילט, 16 מכריס באב ו-14 מאונואקו, שגם הוסיף 11 ריבאונדים ו-4 חסימות. זו הפעם הראשונה מאז 2016/17 (נגד ירושלים) שמכבי לא מגיעה ל-60 במשחק ליגה.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס עם ג'יילן ריינולדס. ברני ארדוב
המשבר נמשך. ספרופולוס עם ריינולדס/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס: "אני לא רוצה להגיד הרבה, זה ברור שהתוצאה הושפעה מכך שהיינו חסרי אנרגיה. זה השפיע, שיחקנו ארבעה משחקים בשישה או חמישה ימים. שיחקנו שני משחקים בליגה הישראלית בתוך פחות מ-48 שעות. כמו שראינו מבחינה טקטית, הרצליה נתנה לנו לזרוק מבחוץ ולא היו לנו רגליים טריות אז קלענו באחוזים נמוכים. היו לנו בעיות עם המנהלת בעונה שעברה שלא נשחק משחקים אחד אחרי השני בליגה ועכשיו זה שוב כך. לשחק נגד קבוצה שמשחקת פעם בשבוע זה קשה. ברבע האחרון ולפני הסיום אפשר היה לראות את ההבדלים. אנחנו ממשיכים, אין לנו מה לעשות, אנחנו כבר חושבים על באסקוניה".

אורן אהרוני, מאמן בני הרצליה, שהיה מאמן נוער במכבי תל אביב בתחילת העונה אמר: "היינו מאוד מרוכזים ונחושים. עשינו את הדברים שדיברנו עליהם. האמת שהיה לנו קל כי בסיבוב הקודם מכבי נתנו לנו סטירה כואבת. עמדנו בריצות של מכבי ואני גאה בשחקנים, עשינו תוצאה מדהימה. אנחנו עושים הרבה דברים טובים, כמו לכל קבוצה גם לנו יש את החולשות שלנו אבל הסיפור היום היה הגנתי. ניצחנו דרך ההגנה".

על כך שניצח את האקסית שלו: "האנשים של מכבי יקרים לליבי, הייתי שם הרבה שנים. אני גאה ומאושר על הניצחון שאנחנו השגנו, אבל לא מעבר לזה. יש לי הערכה לכל האנשים שם".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully