וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתקציר: אמבפה כבש שלושער תוך 18 דקות ברביעייה של פריז סן ז'רמן

החלוץ חגג ב-0:4 בגביע על ואן מהליגה הרביעית והגיע ל-150 שערים במועדון. קימפמבה כבש ראשון בדרך לשמינית הגמר, ילדים בני 16 ו-17 שיחקו

תקציר: ואן - פריז סן ז'רמן 4:0/ספורט1

מחזיקת הגביע הצרפתי פריז סן ז'רמן, שהיא גם שיאנית הזכיות במפעל עם 14 הנפות, עלתה הערב (שני) לשמינית הגמר עם ניצחון חוץ קליל 0:4 על ואן מהליגה הרביעית. ליאונל מסי ויתר נדבקי הקורונה לא נכללו כמובן בסגל, אבל קיליאן אמבפה נכלל בהרכב ופתח את 2022 עם שלושער (תוך 18 דקות) אחרי שסיים עם 2021 עם שלושה צמדים.

שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים עם קיליאן אמבפה. רויטרס
הגיע ל-150 שערים במדי פ.ס.ז' ו-201 בקריירה. קיליאן אמבפה/רויטרס

פ.ס.ז' הציגה בקישור שלה את צ'אבי סימונס ואדואר מישו בני ה-18 ונתנה למארחת שלה לפנטז עד לדקה ה-28, אז פרסנל קימפמבה נגח פנימה אחרי כדור קרן. הבלם עבר לתפקיד המבשל בדקה ה-59, כששלח כדור ארוך לעבר אמבפה הסילון שהשאיר אבק לבלם שהקדים אותו וסיים בקלילות.

עוד בוואלה!

הואשם שהדביק את ליאו מסי בקורונה: "קראו לי 'רוצח', איחלו לי דברים איומים"

לכתבה המלאה
פרסנל קימפמבה שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
כבש ובישל. פרסנל קימפמבה/רויטרס

אלוף העולם חגג צמד בדקה ה-71 עם כדור אדיר לחיבורים, אחרי תרגיל השתחררות יפה של מרקו וראטי ואסיסט של סימונס המוכשר, ובדקה ה-77 השלים שלושער אחרי דאבל-פס עם המחליף אריק דינה אבימבה. מישו הצעיר עוד הספיק להדביק כדור למשקוף בדקה ה-81 ומהספסל עלו להופעה שנייה בגביע אל שדאיל ביטשיאבו בן ה-16 ואיסמעאל גארבי בן ה-17. בתוספת הזמן ואן חגגה שער ברור, כאשר ג'אנלואיג'י דונארומה הדף מאחורי הקו, אבל אין VAR והקוון והשופט לא ראו וגזלו שער ניחומים מהמארחת.

אדואר מישו שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
היה קרוב לשער בכורה. אדואר מישו/רויטרס

שלב שמינית הגמר יימשך מחר (שלישי, 22:00, ספורט4) עם הדרבי הצפוני בין לאנס לליל. כזכור, בליגה ניצחה לאנס 0:1 את האלופה במשחק שהופסק כאשר אוהדיה פרצו לכר הדשא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully