וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הואשם שהדביק את ליאו מסי בקורונה: "קראו לי 'רוצח', איחלו לי דברים איומים"

ידוען רשת ארגנטינאי שהצטלם עם כוכב פ.ס.ז' במסיבת חג המולד נאלץ להציג בדיקה שלילית אחרי מתקפת איומים ונאצות מצד המעריצים. בצרפת מעריכים: מסי יחזור מהר מהצפוי

תקציר: קביאי רואן - מונאקו 3:1/ספורט1

ארגנטינה עוקבת בדאגה אחר מצבו של ליאונל מסי, שנדבק בקורונה כפי שהתברר אתמול (ראשון). כוכב פ.ס.ז' ששוהה בימים האחרונים בביקור מולדת ככל הנראה לא סובל מתסמינים, אבל לא יוכל לחזור לצרפת עד שלא תהיה בידו בדיקת PCR שלילית.

בהודעה הרשמית מטעם פ.ס.ז' שפורסמה אתמול, התברר כי שלושה שחקנים מלבד מסי נדבקו בזן האומיקרון, אבל מסי ככל הנראה נדבק כשהיה לבדו בזמן ששהה בארגנטינה. בתקשורת המקומית טוענים כי נדבק במהלך מסיבת חג המולד בה בילה, והפנו אצבע מאשימה כלפי אדם ספציפי - ידוען הרשת והדי ג'יי פר פלאסיו, שצולם עם מסי באותה מסיבה.

לפי הדיווחים, פלאסיו נכח במסיבה והתרועע עם מסי למרות שכמה ימים קודם לכן קיבל הודעה שבא במגע עם חולה מאומת, והיה אמור להימצא בבידוד. בשעות שאחרי הפרסום על הידבקותו של מסי, הוא נפל קורבן להודעות נאצה ואיומים ברשתות החברתיות מצד מעריצים.

הדי ג'יי פר פלאסיו עם שחקן פריז סן ז'רמן ליאונל מסי. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
תמונה תמימה שהועלתה לרשת הפכה לכתב אישום. פלאסיו לצד מסי/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

"התעוררתי בבוקר וגיליתי עשרות הודעות נאצה ואיומים. השם שלי רץ בטוויטר וטוענים שאני זה שהדביק את מסי. אפילו קראו לי רוצח, איחלו לי איחולים איומים ונוראיים", אמר בסרטון שהעלה בתגובה, בו ניסה לספק הסברים. "לפני שהגעתי למסיבה וידאתי שאני לא חיובי. לא עשיתי שום דבר רע, ואני מרגיש שתוקפים אותי לחינם".

כמו כן, העלה פלאסיו ציוץ לטוויטר עם תמונה המוכיחה שנמצא שלילי בבדיקת קורונה שערך בימים האחרונים, תחת הכיתוב: "לא אני הדבקתי את מסי".

עוד בוואלה!

פריז סן ז'רמן הודיעה: ליאונל מסי חיובי לקורונה

לכתבה המלאה

ההוכחה המצולמת: "לא אני הדבקתי את ליאו"

כך או כך, בצרפת מעריכים שהפרעוש יחזור לפעילות מהר מהצפוי. מסתבר שמסי קיבל את התשובה החיובית כבר לפני כמה ימים ושנדבק עוד לפני תחילת השנה החדשה, כך שהתקדם בתקופת הבידוד הנדרשת ממנו. הוא כמובן יחמיץ את משחק הגביע מול ואן הערב (22:10, ספורט4), אך לפי הערכות יהיה בסגל פריז סן ז'רמן למשחק מול ברסט ב-15 בחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully