וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצעה החדשה של נשיא פיפ"א: קיום היורו פעם בשנתיים

אחרי הצעה דומה בנוגע למונדיאל, אינפנטינו הצהיר: "זה טוב ספורטיבית וכלכלית, חשוב לשמור על הליגות המקומיות והשחקנים". וגם: הפתרון לבעיית בזבוזי הזמן?

תקציר: צ'לסי - ליברפול 2:2/ספורט1

בעוד התרחיש לפיו יתקיים מונדיאל אחת לשנתיים, במקום פעם בארבע שנים, ממשיך לרחף מעל הכדורגל העולמי, היום (שני) התראיין באיטליה נשיא פיפ"א, ג'אני אינפנטינו, והעלה הצעה נוספת לפיה גם היורו יתקיים פעם בשנתיים.

נבחרת איטליה חוגגת זכייה באליפות אירופה, יורו 2020. רויטרס
גם היורו יתקיים פעם בשנתיים? נבחרת איטליה חוגגת זכייה/רויטרס

יש לציין כי בכל הנוגע לקיום מונדיאל פעם בשנתיים, בקרב ההתאחדויות באירופה ישנה התנגדות גורפת ליוזמה. "מונדיאל פעם בשנתיים? זו לא בקשה שלי, אלא של הקונגרס בפיפ"א", קבע אינפנטינו, "הם ביקשו לערוך בדיקת היתכנות. קיימנו מחקר מאוד רציני, מבחינה ספורטיבית זה יעבוד ומבחינה כלכלית זה ישפיע לטובה על כולם. באירופה יש התנגדות, אך בדומה למונדיאל, גם היורו יכול להתקיים פעם בשנתיים".

בעוד קיום טורנירים מדי קיץ יגרום לכך שלשחקנים תהיה מעט מאוד מנוחה, אינפנטינו טוען כי יש בידיו פתרון: "הדבר הכי חשוב זה לשמור על הליגות המקומיות ועל הכדורגלנים עצמם. יהיו פחות משחקים ותהיה פגרה ביולי".

עוד בוואלה!

אספיליקואטה זועם שמאנה לא הורחק, ואן דייק: "הפער מסיטי גדול"

לכתבה המלאה
ג'אני אינפנטינו נשיא פיפ"א. רויטרס
חושב גם על בעיית בזבוזי הזמן. אינפנטינו/רויטרס

כמו כן, אינפנטינו התייחס לבעיות במשחק לשינויים אפשריים, כולל בנושא בזבוזי הזמן: "אני שמרן, כי כדורגל זה ענף שמרני, אבל מודרני בכך שאין אצלי טאבו. אחת הבעיות הגדולות במשחק היא שכשיש עבירה קלה, שחקן נופל לדשא ולא קם. אי אפשר שמתוך 90 דקות ישחקו בפועל רק 47 דקות. אני לא יודע עם שעון שעוצר זה הפתרון. אני בהתחלה הייתי נגד ה-VAR, אבל ראינו שזה יכול לעזור לשופט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully