וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית חריגה שתעלה מיליון דולר: הכוכב ש"השתגע", הוריד חולצה וירד מהמגרש

עודכן לאחרונה: 3.1.2022 / 14:09

אנטוניו בראון, כוכב הפוטבול שכבר היה מעורב בעבר בשורה של שערוריות, שוב איבד את זה בשידור חי. המבוכה הגדולה המשיכה אחר כך גם בחדר ההלבשה, ואיכשהו הסתיימה עם שיר ראפ חדש

סיכום שנה - קליפ פספוסים/ספורט1

תקרית חריגה התרחשה הלילה (בין ראשון לשני) ב-NFL, כאשר אנטוניו בראון, אחד השחקנים המוכרים בליגת הפוטבול האמריקאית, החליט שהוא עוזב את המגרש. בראון, שחקן טמפה ביי, הוריד לפתע את החולצה שלו במהלך המשחק מול ניו יורק ג'טס, נפטר מכל המגנים והגופיות, החל לרוץ מאחורי השער ולנופף לקהל כשהוא עם חלק עליון חשוף, וירד לחדר ההלבשה.

על פי חבריו לקבוצה, הוא היה מאוכזב ועצבני, ועל אף שהם ניסו לשכנע אותו שלא להגיב בצורה אמוציונלית, הוא החליט לפשוט את החולצה, זרק אותה ליציע, לאחר מכן גם את הכפפות שלו, ועזב. הסיבה להתפרצות: המאמן ביקש ממנו להיכנס לשחק, השחקן סירב, והמאמן אמר לו "תעוף מכאן".

אחרי המשחק מאמן הבאקנירס, ברוס אריאנס, אמר שבראון נזרק מהקבוצה. "אני לא מוכן לדבר על זה", אמר המאמן, "הוא כבר לא חלק מאיתנו". יש לציין שבראון, שכבר היה מעורב לאורך הקריירה שלו בתקריות משמעתיות, נראה די נלהב לעשות את המעשה, ורץ לחדר ההלבשה כשהוא מנופף בידיו לאוהדים, כנראה בסוג של פרידה.

מאבטחים במקום בהתחלה עצרו את בראון, מאחר שלא זיהו אותו ללא המדים וחשבו שהוא אוהד שפרץ למגרש, עד שנתנו לו להיכנס לחדר ההלבשה. "הוא היה בלי חולצה, ולא היה לו ארנק", סיפר מאבטח באצטדיון. לאחר מכן הוא ביקש מאחד השוטרים במקום אם הוא מוכן להקפיץ אותו לשדה התעופה. הוא לא חזר עם המטוס של הקבוצה.

מתברר שבראון היה קרוב לקבל שורה של בונוסים, ועבר את ה"מלטדאון" ממש בתזמון הלא נכון. על פי הדיווחים בטמפה, בראון היה צריך רק עוד 8 תפיסות כדי להבטיח בונוס של 333,333 דולר, עוד תפיסות ל-55 יארד בלבד בשביל לקבל עוד 333,333 דולר, ובסך הכל חסרה לו עוד תפיסה אחת לטאצ'דאון כדי לקבל עוד 333,333 דולר. בסך הכל הוא היה רחוק משחק או שניים טובים מלהבטיח עוד מילין דולר לכיס. במקום זה הוא איבד בוודאות 5,150 דולר על הקנס שיספוג מהליגה בעקבות הורדת החולצה. ואם חשבתם שזה סוף הסיפור, מסתבר שזמן קצר אחרי הנטישה הוא פרסם בחשבון האינסטגרם שלו שיר ראפ חדש שהוציא, בתזמון ייחודי למדי.

בעבר הוא כבר הסתבך במספר שערוריות, אחרי שפעם אחת תקף חבר לקבוצה, נקנס על סירוב לשים קסדה, נשלח בטרייד אחרי פוסט אינסטגרם, הואשם בתקיפה מינית, הואשם בתקיפה ופריצה בעימות עם אנשי הובלה, הושעה על ידי הליגה מ-8 משחקים בגלל ריבוי עבירות, והושעה ל-3 משחקים בגלל הפרה של תקנות הקורונה. יש לציין שבשנה שעברה הוא הצטיין בסופרבול שבו טמפה ביי זכתה באליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully