וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל חיפה נבדקו בשנית, גם המשחק נגד הפועל אילת יידחה?

3.1.2022 / 12:26

אחרי שנמצאו ארבעה מאומתים בבדיקות אנטיגן, ערכו במועדון בדיקות PCR ואם יימצאו חיוביים נוספים, הזרים ייכנסו לבידוד של שבוע לפחות והמאומתים ל-10 ימים. בקבוצה לא נרגעו מהסאגה סביב המשחק בראשון לציון

גל מקל קולע מהחצי במשחק של אנדורה נגד לבלואה/ספורט1

הפועל חיפה ערכה היום (שני) בדיקות PCR לשחקנים ולאנשי הצוות, אחרי הסאגה סביב בדיקות הקורונה שבמסגרתן התגלו אתמול ארבעה מאומתים, דבר שהביא לדחיית משחק הליגה נגד מכבי ראשון לציון. במקרה שיימצאו עוד חיוביים, כל הזרים בקבוצה ייכנסו לשבוע בידוד כיוון שאינם מחוסנים בחיסון השלישי מסיבות שונות, בעוד השחקנים שנדבקו ייכנסו ל-10 ימי בידוד.

משמעות גילוי המאומתים היא שגם המשחק הבא של הפועל חיפה, נגד הפועל אילת ביום שני הבא, לא צפוי להיערך כמתוכנן ובקבוצה אמורים לשוב לאימונים מלאים רק לקראת הביקור אצל הפועל חולון במסגרת רבע גמר גביע המדינה בעוד שבועיים.

מאמן הפועל חיפה אלעד חסין. ברני ארדוב
גם המשחק מול אילת צפוי להידחות. אלעד חסין/ברני ארדוב

בחיפה עדיין לא נרגעו מהאירועים ביום ראשון. כזכור, שחקן הקבוצה אופק אביטל חש ברגע בבוקר לאחר שכבר יצא שלילי בבדיקה שערך ביום שישי, בעקבות העובדה שהוריו חיוביים לקורונה. אביטל נמצא חיובי בבדיקת ביתית, מה שהוביל לפארסה שכללה את דחיית המשחק בראשון לציון בשעתיים וחצי בתור התחלה, כאשר בהמשך הגיע חוקר פרטי מטעם הכתומים להיכל רוממה כדי לעקוב אחר הבדיקות שנערכו לאנשי הפועל חיפה, שכבר נסעה לעיר היין תוך כדי שעמית שמחון נשלח לבצע בדיקת קורונה. רק לקראת השעה 18:30, אחרי שהתקבלה התוצאה החיובית של שמחון שכבר חש ברע עוד לפני כן, נדחה המשחק בבית מכבי.

בחיפה זעמו על ההתנהלות של מכבי ראשון לציון ומנהלת הליגה, שלטענתם לא גילו רגישות לסיטואציה. המנהלת, מצדה, הגיבה בהודעה הבאה: "לא ברורות לנו הטענות של הפועל חיפה למנהלת, האחריות לבדיקת שחקני הקבוצה היא אחריות של הקבוצה ושלה בלבד. הפועל חיפה הודיעה למנהלת הליגה שככל הנראה ישנו שחקן מאומת לקורונה בשעה 11:20 אך על סמך בדיקה ביתית ולא בדיקה רשמית המוכרת על יד משרד הבריאות. הקבוצה התבקשה לשלוח מיידית את שחקני הקבוצה לבדיקה רשמית אך לא עשתה זאת עד שעות אחר הצהריים. לו היו עושים את הבדיקות בזמן היתה נחסכת כל הדרמה. רק בשעה 18:00 נבדק השחקן האחרון והתגלה מאומת לקורונה מה שחייב את דחיית המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully