וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר הפועל חיפה נגד פרי וראשון לציון: "לאן הגענו שבודקים אותי?"

יובל רוסמן סיפר על ניסיונות הבילוש של הראשל"צים לקראת המשחק שבוטל עקב התפרצות קורונה: "אדון פרי אדם לא רגיל, עם התנהלות בלתי שגרתית"

תקציר: קרשיאקה - דרושאפקה 82:79/ספורט1

המשחק בין מכבי ראשון לציון להפועל חיפה שאמור היה להתקיים הערב (ראשון) אמנם נדחה, אבל הרוחות בין המועדונים עדיין סוערות. כזכור, התפרצות קורונה בהפועל חיפה גרמה לדחיית המשחק, אולם בראשון לציון חשדו שהאדומים מוסרים פרטים שגויים על מניין הנדבקים, ואף שלחו חוקר פרטי לאימון הקבוצה כדי "לרחרח" בנוגע למצבת החולים האמיתית.

יו"ר הפועל חיפה יובל רוסמן סיפר הערב לפאנל הספורט של 103fm על השתלשלות האירועים.

"כשהגעתי להיכל ראיתי בן אדם שאני לא מכיר מסתובב באולם", סיפר רוסמן, "הוא שאל אותי אם אני עובד שם ואמרתי לו שכן, לא הצגתי את עצמי. שאלתי אותו מי הוא אז הוא אמר לי שהוא חוקר פרטי ששלח פרי מראשון לציון ושאל 'איפה הפועל חיפה עושה את הבדיקות?'. ביקשתי ממנו תעודה וראיתי שזה חוקר פרטי".

רוסמן, שזעם על הימצאותו של החוקר הפרטי, מיהר לצלצל לשלומי פרי על מנת לברר את העניין. "אמרתי לו 'לאן הגענו? בודקים אותי אם אני אומר אמת או משקר? זה הגיוני?' ושלומי אמר 'מה יש לך להסתיר?'. אותו חוקר נתן לי לדבר עם המנהל שלו שאמר לי שהוא מנכ"ל משרד חקירות מהמרכז ושמכבי ראשון, איציק פרי, שכר אותם כדי לראות שאנחנו באמת עושים בדיקות. כמובן שנתתי לו לראות מרחוק אבל גירשתי אותו משם".

"זה לא נורמלי. אין לי שום אינטרס לא לשחק. יש לי אינטרס לשחק וגם אני לא ידעתי שיש לי שלושה", הדגיש יו"ר הפועל חיפה בכדורסל, ותקף: "אני לא יודע מאיזה כיוון הביא את זה אדון פרי אבל אנחנו לא יכולים להגיד שהוא אדם רגיל שמתנהל בצורה שגרתית".

יו"ר מכבי ראשון לציון יצחק פרי. דני מרון
בהפועל חיפה זועמים. יצחקי פרי/דני מרון

בהמשך השיחה, התייחס רוסמן להתנהלות המנהלת: "אחת הבעיות שלהם זה אני. אף אחד לא נתן לזה אישור ולכן פניתי לשלומי, מנכ"ל המנהלת, ושאלתי אותו איך קורה דבר כזה. לי אין מה להפסיד. אני לא מתנהל בצורה הזו, בעיניי הספורט טהור וישר. על מה המנהלת מתאדרת? הרי ברור שהם מתנכלים לי כי אני לא חותם על המסמך. אמרתי שאני לא חותם על המסמך כי אני חושב שהמנהלת חייבת לעבוד בשיתוף פעולה מלא מול האיגוד. כנראה אני עוף מוזר פה".

"אני נפגעתי מאוד בשם הפועל חיפה. לא ציפיתי. ציפיתי שהמנהלת תדאג לכל הקבוצות בצורה שווה", הדגיש, "הספורטיביות לא קשורה פה. שנה שעברה היו לו כמה שחקנים פצועים אז הוא פנה לנשיא המדינה לדחות את גמר גביע המדינה. הגמל לא רואה את הדבשת של עצמו".

מכבי ראשון לציון סירבה להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully