וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירון הוכנבוים זומן לשיחה בנוגע לעתידו בהפועל נוף הגליל

מעמדו של המאמן התערער אחרי התבוסה 3:0 לאשדוד, אך המנכ"ל גיל ברעם עשוי להעניק לו הזדמנות עם שחקני החיזוק שמתוכננים להגיע. פרייטר, קיזיטו ושחקנים נוספים ישוחררו, מאבוקה עשוי להיות בסגל לקרית שמונה

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל נוף הגליל 0:3/ספורט1

לראשונה מאז חזרתה לליגת העל בתחילת העונה הנוכחית, הפועל נוף הגליל ירדה אתמול (ראשון) מתחת לקו האדום בעקבות התבוסה 3:0 למ.ס. אשדוד באצטדיון בלומפילד. מעמדו של המאמן ירון הוכנבוים התערער בעקבות רצף חמשת ההפסדים שהקבוצה עומדת עליו, כאשר המנכ"ל גיל ברעם צפוי לשוחח עמו בנוגע לעתידו על הקווים.

ברעם הצהיר לא מכבר כי מבחינתו הפיתרון הוא חיזוק הסגל לפני שיבוצע שינוי בעמדת המאמן, כך שקיימת האפשרות שהוכנבוים ימשיך למספר משחקים נוספים אחרי שיחתמו השחקנים החדשים שמתוכננים להגיע.

עם פתיחת חלון ההעברות היום, בקבוצה יחלו במאמצים להתחזק, כשהוכנבוים ינסה לצרף לפחות חמישה שחקנים והראשון צפוי להיות ארנסט מאבוקה. הקמרוני נחת שלשום בישראל וכבר סיכם את תנאיו בנוף הגליל. מאבוקה יעבור סדרת בדיקות רפואיות ואם לא יהיו תקלות, הוא עשוי להיכלל בסגל כבר במשחק מול עירוני קרית שמונה בשבת הקרובה.

שחקני הפועל נוף הגליל מאוכזבים. לירון מולדובן
בהפועל נוף הגליל מקווים שהשינויים בינואר יהפכו את המצב/לירון מולדובן

עוד שחקן שעשוי לעמוד לרשותו של הוכנבוים באותו משחק הוא הקשר איתן ולבלום, שחתם בשבוע שעבר על חוזה לעונה וחצי במועדון, כפי שפורסם בוואלה! ספורט. בנוף הגליל ממתינים גם להגעתם של שני הזרים הנוספים שסיכמו את תנאיהם: החלוץ הניגרי לנרי קהינדה שמגיע מליגת המשנה בטורקיה, והקשר הליברי דייויד טווה שמגיע מבלארוס.

במקביל לצירופם של השחקנים החדשים, מספר שחקנים בנוף הגליל צפויים לקבל הודעות שחרור במהלך היממה הקרובה, ביניהם צמד החלוצים קוון פרייטר ולוואגה זיקיטו, שלא הצליחו להשתלב מקצועית וכבשו כל אחד רק שני שערים ב-16 משחקי ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully