וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון "הירואי" או משחק מלוכלך? מושמצי ברצלונה כיכבו, אבל גם חטפו

טר סטגן חזר עם הצלה גדולה, דה יונג הבליח לפני העזיבה ובארסה חגגה ניצחון מתוק בסגל חסר במיוחד. רק במאיורקה התלוננו: "עשו הצגות ברמה של תיאטרון"

תקציר: צ'לסי - ליברפול 2:2/ספורט1

גם בסגל חסר במיוחד, גם במשחק חוץ לא קל, ברצלונה מוכיחה שיש לה אופי. לא פחות מ-17 שחקנים נעדרו מהסגל אתמול (ראשון) במשחק נגד מאיורקה, אבל אלו שכן עלו לכר הדשא עשו את המוטל עליהם והשיגו לצ'אבי 3 נקודות יקרות.

גיבורי הניצחון "ההירואי" כפי שהוגדר ב"מונדו דפורטיבו" היו שניים מהשחקנים היותר מושמצים של בארסה בתקופה האחרונה. הראשון הוא מארק אנדרה טר סטגן, שנמצא העונה בירידה גדולה, אבל מפעם לפעם מספק הצלות שמזכירות מה הפך אותו לאחד השוערים הטובים בעולם בעבר הלא רחוק. הפעם השוער הגרמני עשה זאת עם עצירה גדולה בתוספת הזמן, וסחט מחמאות גדולות בסיום.

"הוא היה שווה בערך 70 אחוז מהניצחון הזה. הוא הוכיח כמה הוא שוער גדול, אחד הטובים בעולם", החמיא לו אריק גרסיה. "ברגעים כאלה, אתה יודע שהוא יופיע. הוא פשוט תמיד מגיע במאני טיים".

מארק אנדרה טר סטגן שוער ברצלונה. רויטרס
רגע של נחת. טר סטגן/רויטרס

גם צ'אבי שיבח את טר סטגן ואמר ש"אני גאה בו מאוד, כי הוא הופיע בדיוק ברגע שהיינו הכי זקוקים לו. הוא שוער אדיר, והציל אותנו גם היום".

מלבד טר סטגן שהוכתר לשחקן המצטיין של המשחק על ידי הליגה הספרדית, גם לוק דה יונג היה גיבור השעה. החלוץ ההולנדי נמצא עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה וקרוב לוודאי שיעזוב לאחר שפראן טורס יצטרף, אבל אתמול היה פעיל במיוחד בחלק הקדמי, והיה חתום גם על שער הניצחון.

"לוק מבין באיזו סיטואציה הוא נמצא", אמר המנהל המקצועי של ברצלונה מתיו אלמאני, ולא הכחיש שההולנדי בדרך החוצה. "הוא מתנהל במקצוענות ראויה להארכה. העתיד שלו בקבוצה תלוי במצבנו בשוק, וגם ברצונות שלו. נחכה ונראה".

אלמאני הסביר שהקבוצה תנקוט בכל הזהירות הנדרשת לפני שתרשום את פראן טורס לליגה, בהתאם לחוקיי הפייר פליי הפיננסי החדשים. "אנחנו חייבים להיות זהירים ולהמתין לרגע הנכון. בכל מקרה, אנחנו נרגשים מאוד לצרף את פראן. צ'אבי ביקש לצרף אותו, והוא כבר קיבל את מתנת המלכים שלו".

חלוץ ברצלונה לוק דה יונג חוגג שער מול מאיורקה. רויטרס
מקצוען, למרות הנסיבות. דה יונג/רויטרס

יחד עם זאת, למרות הניצחון הקשוח והאופי שהפגינה ברצלונה, היה גם מי שלא אהב את סגנון המשחק שלה. דני רודריגס, שחקן מאיורקה, אף טעם שבארסה שיחקה מלוכלך. "הם בזבזו זמן בכוונה. בכל פעם שניסיתי לחלץ כדורים, נתקלתי בשחקנים שעושים הצגות ברמה של תיאטרון. אבל זה הכדורגל, כנראה, והם עשו מה שצריך כדי לצאת עם 3 נקודות. אין לי תלונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully