וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 3.1: ונציה החתימה מתחרה לדור פרץ, טיאגו סילבה האריך חוזה

עודכן לאחרונה: 3.1.2022 / 19:41

האיטלקים צירפו את קוויזאנס מבאיירן מינכן, הבלם הברזילאי חתם לעונה נוספת בצ'לסי. איקונה חתם בפיורנטינה, צ'אבי לוחץ על מוארטה, הולאנד יישאר בדורטמונד בינואר

תקציר: צ'לסי - ליברפול 2:2/ספורט1

העברות

* טיאגו סילבה, הבלם הברזילאי הוותיק של צ'לסי, האריך את חוזהו בעונה אחת וילבש את המדים הכחולים לפחות עד סוף 2022/23. לסילבה יש 56 הופעות רשמיות במדי צ'לסי.

* מונאקו הודיעה רשמית: פיליפ קלמון הבלגי מונה למאמן הקבוצה במקום ניקו קובאץ', שפוטר במפתיע אחרי סכסוך עם ההנהלה. קלמון היה ביציע במשחק הגביע של הקבוצה שבו היא ניצחה אתמול את קובילי רואן מהליגה השנייה.

* פיורנטינה הודיעה כי השלימה את רכישת ג'ונתן איקונה מליל תמורת 14 מיליון יורו (בתוספת מיליון על סעיפים שונים) והקשר חתם לארבע שנים וחצי.

* קבוצתו האיטלקית של דור פרץ, ונציה, הודיעה רשמית על רכישתו של מיקאל קוויזאנס מבאיירן מינכן בסכום שמוערך בכ-4.5 מיליון יורו. מבחינת הקשר הישראלי זו לא בשורה כל כך טובה, שכן הצרפתי המוכשר בן ה-22 יושב על העמדה שלו.

* אוגסבורג הגרמנית השלימה החתמה מסקרנת כאשר החתימה את ילד הפלא האמריקאי ריקרדו פפי. שחקן ההתקפה בן ה-18 חתם על חוזה לחמש שנים אחרי שנרכש מדאלאס מה-MLS תמורת 20 מיליון דולר. פפי, שכבר הספיק להבקיע שלושה שערים בשבע הופעות בנבחרת הבוגרת של ארצות הברית, זכה להתעניינות מקבוצות בכירות ביבשת, אך לבסוף הצטרף לקבוצה מהמקום ה-15 בבונדסליגה.

* שחקן הכנף של ולנסיה, ג'ייסון, עזב את העטלפים וחתם בשורות אלאבס עד 2025.

* קליארי שאלה מאטאלנטה את הבלם מתאו לובאטו בן ה-21 עד לסיום העונה.

* ורונה שאלה מסמפדוריה את המגן הימני פאביו דפאולי בן ה-24.

שמועות

* מתאו אלמאני מהנהלת ברצלונה על הרכש והחלון: "פראן טורס לא יכול להירשם כרגע, אבל אנחנו מקווים לפתור את הבעיה בהקדם. למכור את יוסוף דמיר יוכל לעזור לנו, אנחנו עובדים על זה. לוק דה יונג? בוא נראה. עסקת מוראטה? צ'אבי ביקש את פראן, נתנו לו את מה שביקש".

* עם זאת, על פי דיווחים באיטליה "אלברו מוראטה הוא עדיין בעדיפות עליונה" בברצלונה, וצ'אבי ממשיך "ליצור איתו קשר באופן קבוע", כפי שעשה עם פראן. יובנטוס לא תאפשר לו לעזוב אם לא תמצא חלוץ בכיר אחר. מוראטה כרגע מושאל ליובה מאתלטיקו מדריד, ויובה לא ששה לנצל את סעיף הרכישה שמאפשר לה לקנות אותו ביוני ב-40 מיליון יורו.

* בספרד כבר טוענים שקירן טריפייר נופף אתמול לשלום לאוהדי אתלטיקו מדריד, באנגליה מאשרים: "הקשר האנגלי בדרך לניוקאסל", על אף שהפרטים לא נסגרו.

* פבריציו רומאנו מדווח שארלינג הולאנד לא יעזוב את בורוסיה דורטמונד בינואר. החלוץ הנורבגי עדיין לא החליט לאן יעבור בעתיד ואין הסכם מוקדם עם ריאל מדריד או ברצלונה.

* ניית'ן פאטרסון צפוי לעבור מריינג'רס לאברטון תמורת סכום שמוערך ב-11 מיליון יורו.

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 2.1: ניוקאסל רוצה את אובמיאנג, שני שחקני נבחרת ארה"ב עברו לאירופה

לכתבה המלאה
ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד מאוכזב. רויטרס
לא הולך לשום מקום בינואר? הולאנד/רויטרס

* מנצ'סטר יונייטד מוכנה לשלם את סעיף השחרור של חוליאן אלברס כדי לרכוש אותו מריבר פלייט. על פי הדיווחים, סעיף השחרור על החלוץ בן ה-21 עומד על כ-18.5 מיליון יורו.

* דוני ואן בייק וסוכנו לשעבר נמצאים בסכסוך, מה שעשוי להשאיר אותו במנצ'סטר יונייטד גם אחרי ינואר.

* מילאן רוצה לצרף את סוון בוטמן. ליל מוכנה למכור ותדרוש 20 מיליון יורו, הרוסונרי - כמו קבוצות איטלקיות רבות - מעדיפה אפשרות של השאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully