וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 2.1: ניוקאסל רוצה את אובמיאנג, שני שחקני נבחרת ארה"ב עברו לאירופה

ווסט ברומיץ' ואאוגסבורג החתימו, ניוקאסל רוצה את אובמיאנג, רנגניק בחר רכש ליונייטד, איקרדי מתקרב ליובנטוס, לאן יישלח לוק דה יונג?

צפו בקליפ שערי השנה ב-2021/ספורט1

העברות

* העברה מאסיבית בצ'מפיונשיפ: ווסט ברומיץ' השלימה את רכישתו של החלוץ דריל דייק מאורלנדו האמריקאית. החלוץ בן ה-21, לו 8 הופעות ו-3 שערים בנבחרת ארה"ב, עלה לבאגיז 8.7 מיליון ליש"ט.

* מונאקו הקדימה את ברנטפורד במירוץ להחתמת המגן הימני ואנדרסון. הקבוצה מהנסיכות שילמה לגרמיו כ-11 מיליון יורו על הברזילאי בן ה-20.

שמועות

* ריקרדו פפי, 18, חלוץ נבחרת ארה"ב (ופ.צ. דאלאס), נחת הבוקר בגרמניה על מנת לחתום באאוגסבורג, מחירו: 20 מיליון דולר. פפי כבש 13 שערים ב-31 הופעות העונה ב-MLS.

* ניוקאסל מחפשת סקורר במסגרת מאבקי ההישרדות שלה, ורוצה לשאול מארסנל את פייר אמריק אובמיאנג, שלאחרונה לא מקבל קרדיט. המגפאייז מקווים שבמסגרת העסקה תהיה להם אופציית רכישה של 20 מיליון ליש"ט (בלבד?).

* באנגליה מדווחים: מנצ'סטר יונייטד מרוצה מהדעיכה של ווסטהאם, שבחודש האחרון ניצחה רק 2 מ-6 משחקיה והתרחקה מהמקום שמוביל לליגת האלופות, ולכן לא תהזז לשחרר את דקלן רייס, הקשר שאותו רלף רנגניק הציב ב"ראש רשימת המבוקשים". מחירו מוערך ב-100 מיליון ליש"ט.

* העיתונאי הפורטוגלי פדרו אלמיידה טוען שהמגעים מתקדמים בין יובנטוס למאורו איקרדי ופריז סן ז'רמן. המתווה: הארגנטינאי יושאל לקבוצה האיטלקית תמורת 2.5 מיליון יורו ותהיה לה אופציית רכישה שתנוע סביב 35 מיליון.

* גם באנגליה וגם בספרד מעריכים שניוקאסל לא תצליח לרכוש מאתלטיקו מדריד את קירן טריפייר בינואר. בחלק מכלי התקשורת בממלכה כבר החלו לנתח כיצד מגן נבחרת אנגליה יסייע לקבוצה מצפון-מזרח אנגליה, אבל כעת מעריכים שהוא עצמו לא יסכים להגיע בינואר. אם המגפאייז יישארו בפרמיירליג, ייתכן שהוא יגיע בקיץ.

* לאם יעבור לוק דה יונג? בשיקטאש שלחה מסרים שהיא חפצה בו, בעוד קאדיס ממשיכה ללחוץ עליו כדי שיגיע להשאלה עד סיום העונה. סביליה וברצלונה כבר נתנו לעולה החדשה את הסכמתן, אבל בקאדיס ממתינים לתשובת ההולנדי.

* עוד שחקן שמחזור בטורקיה הוא ג'רדאן שאקירי. ליון נחושה לקצר את הסכם ההשאלה ולשלוח את השוויצרי בחזרה לליברפול ומי שמוזכרת כמועמדת להשליך לעברו גלגל הצלה היא פנרבחצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully