וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל טענה לקיפוח, רודרי: "הראינו אופי של אלופים"

אוהדי המפסידה שרו "2:1 לשופט" בתום ההפסד למנצ'סטר סיטי, בטענה לפנדל שלא נשרק וחוסר עקביות של ה-VAR. גווארדיולה: "הם היו עדיפים, אבל זה הכדורגל"

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 1:2 על ארסנל/ספורט1

ארסנל הייתה עדיפה, כפי שהודה אפילו פפ גווארדיולה, אבל מנצ'סטר סיטי הפגינה היום (שבת) "אופי של אלופה", כדברי כובש שער הניצחון שלה רודרי, וגברה על הלונדונים 1:2 באצטדיון האמירויות בדרך לניצחונה ה-11 ברציפות בפרמיירליג. מעבר לאכזבה בעקבות התוצאה, התחושה העיקרית שליוותה את התחושה המפסידה בסיום המשחק הייתה של קיפוח מצד שופטי המסך.

"1:2 לשופט" שרו אוהדי ארסנל בסיום: לטענתם, המארחת הייתה זכאית לפנדל כשאדרסון הכשיל את מרטין אודגור ברחבה, אבל שופטי המסך לא חשבו כך, בניגוד למהלך שבו התערבו לטובת התכולים והובילו לשריקה לפנדל על ברנרדו סילבה, שאפשר לריאד מחרז להשוות מהנקודה הלבנה. בנוסף, הבלם גבריאל הורחק בצהוב שני בהמשך המשחק, בעוד רודרי לא ראה את הכרטיס האדום למרות כניסה חזקה על מרטינלי.

אלברט סטויבנברג, עוזרו של מיקל ארטטה שלא עמד על הקווים כי נדבק בקורונה, אמר בסיום: "היו כמה אירועים שהכריעו את המשחק. לדעתי היה פנדל ברור על אודגור והשופט היה חייב לפחות לבדוק, עצם העובדה שבדקו את הפנדל שלהם מראה על חוסר עקביות. מתסכל שיצאנו בידיים ריקות למרות הופעה טובה".

שוער מנצ'סטר סיטי אדרסון מול שחקן ארסנל מרטין אודגור. ADRIAN DENNIS/AFP, GettyImages
תיקול נקי או פנדל? אדרסון ואודגור באירוע שעורר מחלוקת/GettyImages, ADRIAN DENNIS/AFP

באשר למנצ'סטר סיטי, רודרי הבקיע את שער הניצחון הכי מאוחר בפרמיירליג (92:28) מאז גבריאל ז'סוס נגד סאות'מהפטון במאי 2018 (93:01). "יש שניים או שלושה משחקים כאלה בעונה. ארסנל קבוצה מדהימה וההתקדמות שלהם תחת מיקל ענקית", החמיא הקשר הספרדי. "היו לנו שלושה משחקים בשבוע, זה קשה. הם עשו משחק טוב, אבל הראינו אופי של אלופה ולא הרמנו ידיים למרות משחק לא טוב שלנו. אין לי מושג מה עשיתי באזור הזה עם לאפורט, זה היה משוגע. שלוש הנקודות קריטיות בשבילנו".

התכולים מובילים את הטבלה בפער של 11 נקודות מהמקום השני, כשרק שתי קבוצות בתולדות הפרמיירליג הוליכו בהפרש גדול יותר ב-1 בינואר: מנצ'סטר יונייטד ב-1994 ומנצ'סטר סיטי ב-2018 - שתיהן עם 12 נקודות יתרון על סגניתן. אחד האחראים הבולטים לכך הוא ריאד מחרז, שכבש בכל חמש ההופעות האחרונות שלו במדי הסיטיזנס בכל המסגרות.

רודרי שחקן מנצ'סטר סיטי בריאיון אחרי הניצחון על ארסנל/ספורט1

גווארדיולה הסביר את הקשיים של קבוצתו בסיום: "לארסנל היו 6-7 ימים מאז המשחק הקודם ולנו שניים. תסתכלו על הספסל שלנו, היו שם ארבעה שחקנים מהאקדמיה. קייל ווקר ורודרי היו הראשונים שחזרו מהקורונה, היינו ממש עייפים. ארסנל הייתה טובה יותר היום, אבל זה הכדורגל. אנחנו יודעים מה המשמעות של ניצחון באצטדיון האמירויות בתקופה הזו, וכמה ארסנל קבוצה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully