וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק הקישור והשינוי בהגנה: קרסטאיץ' בהכנות אחרונות לחיפה

2.1.2022 / 14:00

המאמן הסרבי שב והבהיר לשחקני מכבי תל אביב את החשיבות של הגעה בגישה מנצחת, אבל יעשה התאמות ליריבה. הצהובים עשו הכנות מיוחדות למצבים הנייחים של האלופה, גולסה או גלזר בתמונת ההרכב על חשבון אלמוג או חוזז. ומה עם פריצה?

תקציר: מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

מכבי תל אביב תשלים הערב את ההכנות שלה למשחק מחר (שני, 20:30) מול מכבי חיפה באימון שיערוך מלאדן קרסטאיץ' בקרית שלום. נכון לאמש עמד לרשות המאמן הסרבי סגל כמעט מלא, למעט שחר פיבן שנמצא בסיום תהליך השיקום משברי המאמץ שהיו לו וכבר מתאמן באופן כמעט מלא.

המאמן עדיין לא חשף בפני השחקנים את ההרכב שלו למחר וממה שמתורגל בקרית שלום, יש לו כמה התלבטויות. הראשונה והמשמעותית מכולן היא האם להציב ליד עדן שמיר קשר נוסף בעל יכולות דפנסיביות ולהעלות את גבי קניקובסקי מלפני שניהם.

קרסטאיץ' מבין שהחלק החזק של מכבי חיפה הוא במרכז המגרש, שם משחקים עלי מוחמד, מוחמד אבו פאני וגם צ'ארון שרי. בנוסף, עומר אצילי ודולב חזיזה אוהבים להיכנס לאמצע ומשם לטווח את השער והסרבי יודע שיצטרך לקחת את זה בחשבון.

נגד מכבי פתח תקוה במשחק האחרון, הסתפק הסרבי בשמיר בלבד בחלק ההגנתי של הקישור וזה עלול לא להספיק לו מחר, כך שאופציית הצבת דן גלזר או אייל גולסה לידו באמצע, נלקחת בחשבון. במצב כזה צפוי המאמן להזיז את קניקובסקי לעמדה קדמית יותר. מול מכבי פתח תקוה פצחו מתן חוזז ואילון אלמוג, כך שקניקובסקי עשוי לשחק במקום אחד מהם, ככל הנראה אלמוג.

מלאדן קרסטאיץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
רוצה מרכז מגרש יותר פיזי. קרסטאיץ'/ברני ארדוב

שינוי בהגנה נשקל לאור חזרתו של לואיס הרננדס, אבל הבלם הספרדי שוב נמצא חיובי לקורונה וככל הנראה אנריק סבוריט ימשיך כבלם. האחרון הוסט למרכז ההגנה נגד מכבי פתח תקוה ועשה עבודה טובה, כך שהמאמן עשוי להמשיך איתו כך ועם אופיר דוידזאדה כמגן שמאלי.

עניין נוסף שקרסטאיץ' נותן עליו את הדעת הוא המצבים הנייחים ובעיקר הקרנות של מכבי חיפה. האלופה חזקה מאוד באלמנט הזה של המשחק והסרבי יודע זאת ושוקל היטב אם להמשיך עם אדוארדו גררו כחלוץ המרכזי או דווקא להעלות את סטיפה פריצה כדי שתהיה לו מצד אחד יותר נוכחות ברחבת חיפה ומצד שני, עוד עזרה בהתגוננות מול המצבים הנייחים של ברק בכר.

בין אם יחליט כך ובין אם יחליט אחרת, על דבר אחד קרסטאיץ' לא יוותר ועל זה הוא חוזר למן הרגע שנחת בקרית שלום ואפילו ביתר שאת בשבוע שעבר: קבוצה כמו מכבי תל אביב ושחקנים כמו שיש במכבי תל אביב צריכים לבוא לכל מגרש בארץ במטרה לנצח. קרסטאיץ' ועוזריו מדברים הרבה עם השחקנים ומדגישים שוב ושוב שמי שישחק על הדשא, הוא מהטובים שיש בארץ ואין לו שום סיבה לחשוש מלהאמין שביכולתו לנצח גם בחיפה.

הרכב משוער: דניאל פרץ, אנדרה ז'ראלדש, עידן נחמיאס, אנריק סבוריט, מתן בלטקסה, אופיר דוידזאדה, עדן שמיר, אייל גולסה, מתן חוזז, גבי קניקובסקי, אדוארדו גררו.

עוד בוואלה!

מכבי חיפה מוכנה למכבי תל אביב: "רוצים לנצח ולשמח את האוהדים"

לכתבה המלאה

משחקי המחזור הבא בליגת העל

הפועל חיפה - הפועל תל אביב
הפועל נוף הגליל - עירוני קרית שמונה
מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה
מכבי תל אביב - הפועל באר שבע
הפועל חדרה - מכבי נתניה
בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד
בני סכנין - הפועל ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully