וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכבו של זיו אריה הותקף אחרי התיקו: "חיים משמחה לאיד"

כמה אוהדים של הפועל ירושלים קיללו את המאמן וירקו על מכוניתו אחרי בתום ה-1:1 נגד הפועל חדרה. המאמן:"הרוב תומכים בי". קורצקי זעם: "לא נהסס להחליף 4-5 שחקנים"

תקציר ה-1:1 בין הפועל ירושלים להפועל חדרה/ספורט1

הפועל ירושלים והפועל חדרה נפרדו הערב (שבת) בתיקו 1:1 מאכזב מבחינת שתיהן. הקבוצה מהבירה נותרה עם שתי נקודות מעל הקו האדום והפועל נוף הגליל עשויה לעקוף אותה אם תנצח מחר את אשדוד, כאשר עבור חדרה היה זה המחזור הרביעי ברציפות שבו היא לא מנצחת. במהלך המשחק, חלק מאוהדי הפועל ירושלים הניפו שלטים שקוראים להתפטרותו של זיו אריה וביציאה מטדי, כמה אוהדים קיללו אותו במילים קשות ואף ירקו על רכבו.

בסיום המשחק, אריה ביקש להקדיש עוד דקה לאירועי הדרבי. המאמן, שהביא להפסד טכני של קבוצתו כששיתף שישה זרים במקביל, הקריא בהתרגשות מכתב תמיכה שקיבל מאוהדת בת 4 ולאחר מכן אמר: "קרתה טעות אנוש ביום שני. האוהדים האמיתיים של הפועל ירושלים, ויש הרבה כאלה, יודעים להעריך. קיבלתי מאות מכתבים כאלה, יש כאלה שחיים משמחה לאיד וכנראה מאוכזבים שהם לא יכולים להיות חלק מהפועל ירושלים. זו הייתה טעות נוראית, אבל הדרבי מת. אני שוב מבקש סליחה ומתנצל, אבל מספיק מכתב אחד כזה כדי שלא נזנח את הדרך שלנו".

שחקן הפועל ירושלים גיא חדידה. דני מרון
תיקו מאכזב ומשחק מטלטל. גיא חדידה/דני מרון

אריה המשיך: "כל השנה קורה לנו שאנחנו רודפים, זו כבר פעם שישית או שביעית. אנחנו צריכים לנצח, אבל אנחנו עוד שבוע מעל הקו האדום וננסה לביא שניים-שלושה שחקנים בינואר. השחקנים האלה גברים, אמרנו להם שהטעות הייתה שלנו אבל רק הם יכולים להוציא אותנו מהמצב הזה. והם עשו את הכל. שמש ואגאדה? אני מכבד את כולם. קל מאוד להקשיב לכולם, זכותו של כל אחד לדבר אבל הם לא יודעים מה היה עם ווילי ועידן השבוע. כולם נותנים מעצמם ומחזיקים יפה מאוד בחדר ההלבשה, אני והצוות עושים את השיקולים".

גיא חדידה היה הדמות המרכזית במשחק, כאשר הבקיע לשני השערים וספג כרטיס אדום: עצמי שלו העלה את היריבה ליתרון, בהמשך הוא כבש לרשת הנכונה והשווה, אך במחצית השנייה הורחק בכרטיס צהוב שני. הקשר אמר בסיום: "זה היה המשחק הכי מטלטל שעברתי בחיים. אני שמח שהצלחנו לחזור וראו כמה הקבוצה שלנו מלוכדת. האדום? קטונתי. אני מעדיף לא לדבר על זה. הנחנו מאחורינו את מה שקרה בדרבי, נראינו היום יותר טוב וניקח את זה הלאה. אנחנו ארבעה-חמישה משחקים ללא הפסד וצריכים להמשיך ככה".

מאמן הפועל חדרה מנחם קורצקי. דני מרון
לא חסך בביקורת. מנחם קורצקי/דני מרון

מאמן הפועל חדרה מנחם קורצקי זעם על שחקניו: "מאוכזב זו מילה עדינה. היום לא היה משחק כדורגל, לא הופענו בשום פרמטר. לא יצרנו מצבים, לא נלחמנו. צר לי, פעם ראשונה שאני מתנצל על משחק כדורגל, בפני האוהדים שהגיעו ואלה שראו בטלוויזיה. זה לא מקובל עליי, שחקנים שמתפרנסים מהמקצוע הזה לא יכולים להיראות ככה. הנתונים אומרים הרבה על הרצון (המועט) של השחקנים. צריך למצוא את האיזון, ככה לא נוכל להמשיך. זה לא מה שאנחנו מצפים ושואפים אליו כמועדון ובטח לא אני. אנחנו לא נהסס להחליף ארבעה וגם חמישה שחקנים. אנחנו צריכים שחקנים רעבים שיבואו וירוצו בשביל הפועל חדרה. מי שלא יתאים, יזוז הצידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully