וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים ספגה הפסד טכני, בית"ר עקפה אותה בטבלה

עודכן לאחרונה: 29.12.2021 / 18:29

בית הדין הפך את העונש לרשמי. האדומים מהבירה עברו על התקנון כששיתפו שישה זרים בו זמנית בדרבי ביום ראשון. נענשו בהפסד טכני 3:0, שהוריד אותם למקום ה-12 בטבלה. בית"ר נענשה בשני משחקים ללא קהל ביציע המזרחי

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל ירושלים/ספורט1

הפועל ירושלים ספגה היום (רביעי) הפסד טכני 3:0 אחרי ששיתפה שישה זרים במשחק החוץ נגד בית"ר ירושלים ביום ראשון. 90 הדקות בטדי הסתיימו ב-1:1, אבל בצד האדום של הבירה ידעו היטב שמצפה להם הפסד טכני, לאור העובדה שהם עברו על התקנון - גם אם לא במתכוון. בעקבות התוצאה הזו, בית"ר עלתה למקום ה-11 והפועל ירדה למקום ה-12.

בנוסף להפסד הטכני, ספגה הפועל ירושלים גם קנס של 5,000 שקל. הדיין נועם ליובין הדגיש בפסק הדין כי "מדובר בעונש כספי נמוך יחסית מאחר שהנזק התדמיתי והמעשי עקב מעשי הנאשמת הינו גדול". בנוסף לכך, הפועל ירושלים ספגה קנס כספי בסך 6,000 שקל בשל איחור בעלייה למגרש. זיו אריה גם נקנס ב-1,500 שקל בשל העלייה המאוחרת אל המגרש.

בית"ר ירושלים נענשה בגין הדלקת אבוקות ביציע המזרחי והשלכת חפצים מאותו יציע וכן על פריצת אוהדים לכר הדשא. בית"ר נענשה בסגירת היציע המזרחי לכניסת אוהדים לשני המשחקים הביתיים הבאים של הקבוצה ובנוסף הושת עליה קנס של 20 אלף שקלים.

שחקן הפועל ירושלים הראל שלום. ברני ארדוב
רגעי ההלם ביום ראשון האחרון/ברני ארדוב

למי שכבר הספיק לשכוח: בדקה ה-77 של הדרבי הירושלמי, המאמן זיו אריה הכניס של קלייטוס נומביל הגנאי במקום גיא חדידה ומאותו רגע היו לאדומים שישה זרים על המגרש. הטעות התבררה כמה דקות לאחר מכן, אבל כמובן שזה כבר היה מאוחר מדי מבחינת הקבוצה.

בעקבות מאורעות הדרבי, המנהל המקצועי שי אהרון ביצע תחקיר פנימי ולפי הודעת המועדון, המאמן זיו אריה אף הציע את התפטרותו ונדחה. במועדון הסבירו ששקלו את הצעתו של אריה לסיים את תפקידו לאור הנסיבות, אבל הכריעו לטובתו בזכות "המקצועיות והחיבור שלו למועדון".

"זיו אריה לקח על עצמו את מלוא האחריות על האירוע והציע את התפטרותו. הוועד המנהל כינס ישיבת חירום בה דווח על התחקיר שנערך, ונדונה ההצעה של זיו. בסיום הישיבה, החליט הוועד לדחות את ההתפטרות", הסבירו.

עוד בוואלה!

מבוכה בהפועל ירושלים, נומביל חשש שאסור לו להיכנס

לכתבה המלאה

משחקי המחזור הקרוב בליגת העל

הפועל תל אביב - מכבי פתח תקוה
עירוני קרית שמונה - הפועל חיפה
הפועל ירושלים - הפועל חדרה
מכבי נתניה - בית"ר ירושלים
מ.ס. אשדוד - הפועל נוף הגליל
הפועל באר שבע - בני סכנין
מכבי חיפה - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully