וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוכה בהפועל ירושלים, נומביל חשש שאסור לו להיכנס

26.12.2021 / 7:38

קשר הקבוצה דיבר עם חבריו בחימום והופתע שנכנס כזר שישי על חשבון שחקן ישראלי. במועדון ניסו לעכל: "נזק מקצועי ותדמיתי, אי אפשר לעבור על כך לסדר היום". שחקנים תהו: "אי אפשר לערער על זה"?

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל ירושלים/ספורט1

בהפועל ירושלים שררה אווירת נכאים לאחר הדרבי הירושלמי אמש (ראשון) וה-1:1 ה"טראגי" נגד בית"ר ירושלים. הטעות בשיתוף של שישה זרים גרמה למבוכה גדולה ותחושות רעות מאוד במועדון האדום. שחקנים כמו גיא בדש, גיא חדידה, גוני נאור ועידן שמש נראו מרוסקים, אחרים מילמלו: "איך זה יכול להיות, מי צריך לבדוק את זה בכל משחק?" ולא ידעו את נפשם מרוב צער בחדר ההלבשה: "זה פשוט הזוי, אי אפשר לערער על זה?", שאלו שחקנים.

קלייטוס נומביל, הזר השישי שנכנס בדקה ה-77 אמש במקום גיא חדידה, סיפר שעוד בחימום אמר לשחקנים כי לא יוכל להיכנס על חשבון אחד הישראלים, אך כשנקרא להיכנס הוא לא שם לב ואף אחד לא העיר לו, אז הוא העריך שמותר לו לשחק.

שחקני הפועל ירושלים, קלייטוס נומביל, חאמד שולאג'ה. ברני ארדוב
ידע שהוא הזר השישי? נומביל אמש/ברני ארדוב

במועדון אמרו כי "מדובר באירוע מביך ופוגע, גם מקצועית וגם תדמיתית, לא עוברים על דבר כזה לסדר היום, נבין את הכל ונסיק מסקנות. זה כואב לכולם ברמות שקשה לתאר, אחד הרגעים הקשים אבל נדע להתאושש גם מזה". אגב, האוהדים קראו בסיום לזיו אריה להתפטר בעקבות האירוע, גם במגרש וגם ברשתות, כאשר המאמן חוזר ומתנצל ולוקח אחריות כראש המערכת המקצועית. כפי שהיה צפוי, תובע ההתאחדות לכדורגל הורה על העמדה לדין של הפועל ירושלים בגין שיתוף שחקן שלא כדין.

זיו אריה חזר ואמר בסיום: "יצחקו עלינו, יגידו בדיחה, יגידו שכונה, הכל נכון. זה לא משנה מי היה אחראי על זה, כולנו ביחד ואני כראש המערכת המקצועית צריך לקחת אחריות וגם לבקש סליחה, הייתי צריך להיות מנותק מאמוציות ולעקוב וזה ברח לי, אני אשם. ברגע שקלטתי, ניסיתי להעביר לשחקנים מסר שלא ישתגעו ויקבלו כרטיסים אדומים מיותרים כי בכל מקרה הפסדנו, אבל הם לא מכירים משהו אחר, ככה הם".

זיו אריה מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
טעות גורלית. זיו אריה/ברני ארדוב

אריה הוסיף: "החצי הראשון היה משחק של 0:0, בחצי השני ראיתי קבוצה אחת על המגרש, בעטנו גם לשער והיינו בתוך הרחבה, זה היה שווה 1:1 ובגלל זה הכל כואב יותר. יש לנו סגל טוב, נצטרך חיזוק נקודתי פה ושם, אבל אני כרגע צריך להתעסק במה שיש, והיום לא עשיתי את זה . בסיום אמרתי לשחקנים שאני מתנצל בפניהם, הם היו גברים שנלחמו על הסוף, חזרו מפיגור, נתנו מחצית שניה טובה ועשו את שלהם. עכשיו צריך להמשיך הלאה לחדרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully