וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי לא התרגש מהניצחון הטכני הצפוי: "השער שספגנו צריך להדאיג"

26.12.2021 / 22:39

מאמן בית"ר ירושלים לאחר הדרמה בדרבי, בו הוא אמור לקבל ניצחון 0:3: "לא רוצה להתייחס לזה. לא מרוצה בכלל מהמחצית השנייה שלנו"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל ירושלים/ספורט1

רגעים סוריאליסטיים הערב (ראשון) בסיום הדרבי הירושלמי. שחקני בית"ר היו בהלם לאחר ה-1:1 של הפועל ירושלים בתוספת הזמן, אבל לאחר השריקה בישר הכרוז על הניצחון הטכני הצפוי, לאור העובדה שהיריבה שיתפה שישה זרים. גם האוהדים שאגו משמחה ביציעים, ורק המאמן הוותיק נותר רגוע.

יוסי מזרחי אמר על הטעות שביצע זיו אריה: "אני לא רוצה להתייחס לזה, אני מתייחס למשחק עצמו. ראיתי דברים כאלה, הייתי באשדוד כששיתפנו שחקן עם צהובים וקיבלנו הפסד טכני, אבל אני לא רוצה להתייחס לזה, אלא למשחק עצמו".

על המשחק עצמו אמר מאמן בית"ר: "השער שספגנו צריך להדאיג אותנו. במשחק שבמחצית הראשונה שיחקנו בו נכון מאוד, דחפנו קדימה, אבל במחצית השנייה הלכנו אחורה ואפשרנו להם לתקוף יותר. אסור היה לנו ללכת אחורה, אבל כשלא מנצחים כל כך הרבה זמן כנראה שהולכים אחורה. הרגשתי רע מאוד שספגנו שער בדקה ה-91, זה קורה לנו עוד פעם ועוד פעם. אני לא מרוצה בכלל מהמחצית השנייה שלנו, הראשונה הייתה הרבה יותר טובה".

אוהד בית"ר פורץ למגרש. ברני ארדוב
אוהדי בית"ר עברו מיציע אחד לשני דרך המגרש/ברני ארדוב

בלגן גדול קדם גם לשריקת הפתיחה של הדרבי באצטדיון טדי. בכניסות ליציע המזרחי נרשם דוחק רב ולמשטרה לא נותרה ברירה אלא לפתוח את השערים ולאפשר לאלפים להיכנס ללא בדיקת כרטיס או תו ירוק. מעל 2,000 אוהדים נותרו בחוץ כאשר השער נסגר.

לאחר מכן הועברו חלק מהאוהדים ליציע המערבי בעקבות תקלה עם הקרוסלות בכניסה, אבל אז עברו דרך המגרש אל היציע המזרחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully