וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסן מצטרף רשמית למכבי ראשון לציון, ויערוך בכורה מול הפועל חיפה

עודכן לאחרונה: 1.1.2022 / 19:19

נועלת הטבלה צירפה את שחקן הפנים שלא קיבל דקות בגלבוע/גליל בעקבות פציעה לקראת המפגש מול האדומים מהכרמל (18:00). הפועל תל אביב תרצה להמשיך במומנטום במשחק חוץ בגן נר (22:00)

קליי תומפסון מתאמן עם גולדן סטייט לקראת החזרה למגרשים/מתוך יוטיוב

המחזור ה-13 בליגת העל יימשך מחר (ראשון) עם שני משחקים נוספים. הפועל גלבוע/גליל תנסה לעצור את הרצף השלילי שלה כשתארח את הפועל תל אביב (68:89 להפועל תל אביב בדרייב אין בסיבוב הראשון). נועלת הטבלה מכבי ראשון לציון תחפש ניצחון ביתי ראשון העונה כשתארח את הפועל חיפה (94:98 לחיפה בסיבוב הראשון ברוממה).

שחקן הפועל גלבוע/גליל מייקל בריסקר. לירון מולדובן
מה מכין אחרי שיא הקריירה? מייקל בריסקר/לירון מולדובן

הפועל גלבוע/גליל - הפועל תל אביב (20:00)

הנתונים: בתחילת העונה שעברה הובסה הפועל תל אביב בגן נר, כשלפני כן הצליחו האדומים לרשום שלושה ניצחונות חוץ רצופים על גלבוע/גליל. גלבוע/גליל לא ניצחה בבית מאז ה-31 באוקטובר, כשגברה על הפועל אילת, ורשמה מאז חמישה הפסדים בכל המסגרות. ג'יימס יאנג לקח העונה 63 זריקות ל-2 וכמות זהה של זריקות ל-3. ההבדל הוא בקליעות - 38 קליעות ל-2 נקודות לעומדת 17 בלבד ל-3 נקודות.

במרכז ההתמודדות: מייקל בריסקר. אחרי שרשם שיא קריירה עם 23 נקודות ו-7 שלשות במחזור הקודם, הגארד ירצה לעצור את התקופה הגרועה של קבוצתו בבית.

בכמה מילים: בשלבים רבים של העונה היה נראה כי גלבוע/גליל היא מהקבוצות המפתיעות של הליגה, אך תקופה רעה מאוד הובילה את גלבוע מחוץ לגביע ואם הרצף השלילי לא יסתיים בקרוב היא תתקרב גם למאבקי ההשרדות. רוני הארל שהחמיץ שניים משלושת המשחקים האחרונים בשל פציעה נמצא בספק להתמודדות. סיום סיבוב חזק מאוד של הפועל תל אביב, עם ארבעה ניצחונות בחמשת המחזורים האחרונים, הריצו אותם עד לרבע גמר גביע המדינה. בהפועל יודעים שהם צריכים לבוא באותה מנטאליות שהובילה אותם לניצחונות הגדולים כדי לא ליפול במשחק המשמעותי נגד גלבוע.

עוד בוואלה!

נועם דוברת חתם בהפועל ירושלים: "מאמינים בי ובונים עליי"

לכתבה המלאה
נתנאל ארצי שחקן מכבי ראשון לציון מול סולימאן בריימו שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
ראשון לציון תצליח להימנע משיא הפסדי בית? נתנאל ארצי/דני מרון

מכבי ראשון לציון - הפועל חיפה (18:00)

הנתונים: מכבי ראשון לציון הפסידה את ששת משחקי הבית האחרונים שלה בליגה, כולל בסוף העונה שעברה, והשוותה את רצף ההפסדים הארוך ביותר שלה בכל הזמנים, הפסד לחיפה והיא תרשום שיא חדש. וויל ריימן רשם 5.7 נקודות בשבעת המשחקים הראשונים של העונה. בארבעת המחזורים האחרונים עלה המתאזרח של חיפה ל-14 נקודות בממוצע, כולל 1.5 שלשות לערב ב-56 אחוזים.

במרכז ההתמודדות: מוריס ווטסון. הרכז שהגיע בקול תרועה רמה לעיר היין לא הצליח להפוך את היכולת הטובה שלו לניצחונות של הקבוצה, וירצה להיות זה שיעזור לכתומים לצאת מהמשבר.

בכמה מילים: במכבי ראשון לציון ראו כיצד הבכורה של דרור כהן על הקווים בכפר בלום הופכת לניצחון ליגה שלישי העונה, אלא שמספר טעויות הובילו להפסד דרמטי נוסף ולהגדלת הייאוש בעיר היין. במועדון נפרדו בסוף השבוע מנועם דוברת שעבר להפועל ירושלים, כשקיילב ווסון מגלבוע שחתם בקבוצה בשביל לחזק את עמדות הפנים יערוך בכורה. הרצף הטוב של הפועל חיפה נקטע במחזור הקודם נגד נס ציונה בחוץ, ובמועדון רוצים לנצח בבית מכבי כדי להישאר באזור העליון של הטבלה. עמית שמחון בספק להתמודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully